AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wtf brah vaag wijf wel dikke jopus

edit: gewoon echt wtffff dat wijf hersen spoelt me ofzo
met dat rare gepraat maar je blijft kijke omdat ze dikke jope heeft.
ni kitusa

Laatst bewerkt:
Het zonnetje schijnt.:)

Goeie 4500e post.:)

w000t w0000t,
ok,
kerst is eenzaam nu.

maar mn ex stuurde me toch net.
"gelukkig kerstfeest xx Ik wil niet zonder je verder gaan, je betekent teveel voor me xx ik hou van je xx"
Dus snel even gek in het rond draaien.

en nog meer wat mn dag goed maakte (eergistere dan)
de psycholoog zei me "ja, er is wel een en ander mis, maar je bent te genezen" :D

Twee x'ies, bad news brah.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"gelukkig kerstfeest xx Ik wil niet zonder je verder gaan, je betekent teveel voor me xx ik hou van je xx"

de psycholoog zei me "ja, er is wel een en ander mis, maar je bent te genezen" :D

Good thing?
Bad thing?
Is niet voor niets je ex denk ik

w000t w0000t,
ok,
kerst is eenzaam nu.

Nooit... ik herhaal NOOIT op dat soort smsjes in gaan. Je was niet goed genoeg voor haar en nu ineens wel? **** die shit man. Ik heb me ook een keer laten overtuigen.. grootste fout die ik ooit gemaakt heb.

Na verloop van tijd is het weer zoals vanouds en zit je weer ruzie te maken en what not. Ga verder met je leven en beschouw haar als een afgesloten hoofdstuk.

nooit... Ik herhaal nooit op dat soort smsjes in gaan. Je was niet goed genoeg voor haar en nu ineens wel? **** die shit man. Ik heb me ook een keer laten overtuigen.. Grootste fout die ik ooit gemaakt heb.

Na verloop van tijd is het weer zoals vanouds en zit je weer ruzie te maken en what not. Ga verder met je leven en beschouw haar als een afgesloten hoofdstuk.

+90000

zo lekker barbequen.

Nooit... ik herhaal NOOIT op dat soort smsjes in gaan. Je was niet goed genoeg voor haar en nu ineens wel? **** die shit man. Ik heb me ook een keer laten overtuigen.. grootste fout die ik ooit gemaakt heb.

Wat ik terug zou sturen:

''Hoop dat je gruwelijk ten val komt door de sneeuw en je nek breekt.
xx''

Lol vrounie, wat is er nu allemaal verwijderd? :roflol:

zucht doei jongens

Terug
Naar boven