Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik ga btw waarschijnlijk stoppen met DBB :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
smith1.gif

30075yu908.gif

bale2.gif

boratgroupdance5is.gif

giffed-hitler06.gif

Prachtig toch, die mensen proberen met alle goede wil uit te leggen aan een klas hoe slecht drugs voor je zijn, en de drugs die ze mee hebben wordt gewoon door diezelfde kinderen gejat :roflol: heerlijk!

Dat is ook echt wel serieus ****ing dom, echte coke meenemen naar een voorlichtingssessie. Naar waar dan ook, maar ZEKER naar een school. Djiezus. Neem dan poedersuiker mee man, die gasten zien het verschil toch niet :P

Achja, je gaat er vanuit dat jongeren op het 4 VWO een nuchtere persoonlijkheid hebben en daarbij niet aan de drugs zitten, ze zijn namelijk op een leeftijd gekomen waarbij ze zelf moeten inzien wat drugs allemaal met je doet.

Achja, je gaat er vanuit dat jongeren op het 4 VWO een nuchtere persoonlijkheid hebben en daarbij niet aan de drugs zitten, ze zijn namelijk op een leeftijd gekomen waarbij ze zelf moeten inzien wat drugs allemaal met je doet.

Bij ons op school zouden ze het krijt nog van het bord af snuiven

Ik kan me voorstellen dat de politie het niet zien zitten om altijd in alle klassen met de dweil achter dat soort leerlingen aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar je zou inderdaad toch mogen aannemen dat ze langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop ze zelf beginnen te beseffen hoeveel vervuiling ze op hun geweten hebben.

dafuq, interesse op me CV van een bedrijf in Engeland :o

Waarom zoeken ze niemand uit Engeland dan

Terug
Naar boven