XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

b*ch die constant liep te flirten op whatsapp en irl dik afstandig deed die helemaal leip werd toen ik haar op de waarheid wees :roflol:

Vervolgens gaat ze op mij zeiken dat ik maar door had moeten hebben dat ze me niet leuk vond en dat ik geen recht heb om boos te zijn.

Prachtig wat voor achterlijke dingen er uit komen, alsof ik me ook maar op enige manier k*t voel. Heb me er nog van weerhouden om te zeggen dat ik haar alleen maar wilde nken.. T feit dat ze tijdens film kijken steeds de hond tussen ons in deed sprak boekdelen.

Hoopte vanwege t whatsapp flirten toch op sexy time maar beetje haar op haar plek zetten door enkel feiten te benoemen was ook wel leuk vermaak.

Kijken hoe lang t duurt voor ze weer tegen me aan komt zeiken

Doe dan in het pua topic...

JA, het is officeel nu.
het is beter op(in) dbb in de nacht....

op wat kleine vervelende mannetjes toe , maar dat neem ik voor lief...

..

Laatst bewerkt:
Nee hoor,
maar je moet zo af en toe een break inlassen anders word het zo een gewenning..;)
kan kan kan....

je kan ook van soorten wisselen dat geeft ook een andere effect en gaat gewenning tegen...

sativa en indica afwisselen helpt bv al... al je 1 week dezelfde rookt slaat die niet meer in zoals dag 1 :sad:

EDIT bagger dat mag geloof ik niet hier.
Excuus..

b*ch die constant liep te flirten op whatsapp en irl dik afstandig deed die helemaal leip werd toen ik haar op de waarheid wees :roflol:

Vervolgens gaat ze op mij zeiken dat ik maar door had moeten hebben dat ze me niet leuk vond en dat ik geen recht heb om boos te zijn.

Prachtig wat voor achterlijke dingen er uit komen, alsof ik me ook maar op enige manier k*t voel. Heb me er nog van weerhouden om te zeggen dat ik haar alleen maar wilde nken.. T feit dat ze tijdens film kijken steeds de hond tussen ons in deed sprak boekdelen.

Hoopte vanwege t whatsapp flirten toch op sexy time maar beetje haar op haar plek zetten door enkel feiten te benoemen was ook wel leuk vermaak.

Kijken hoe lang t duurt voor ze weer tegen me aan komt zeiken

Hoe awkward is dat:roflol::roflol:

Laatst bewerkt:
Binnenkort een lesje bodypump doen met een vriendin..
Ben benieuwd

ik ook

naar vids

T is geen pua, meer een faal.

Mijn kennis der vrouwen was groot, vanochtend had ze unblocked en enorm verhaal gestuurd over emoties en bla bla :roflol:

Waarschijnlijk in de hoop dat ik mijn excuses aanbied

"mijn kennis der vrouwen was groot"

I xyzyx I pls :roflol: :roflol:

en chrisje is banned uit het pua topic, nu worden er alleen nog maar reports gepost en op die reports gebashed from time to time :o

Terug
Naar boven