MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lekkere legday gehad net.
Voel wel al dat ik het morgen zwaar ga krijgen :o

Eindelijk de motivatie kunnen vinden? :o

Oja, hoogstwaarschijnlijk geen blijvende schade aan mijn schouder. Kan echter wel 4-6 weken duren voordat de functie normaal is :D

15 reppers op military press, incline db press, side raises, 20 reppers op push downs

schouders zijn 2 uur later nog steeds zuur

lekkah getrained, king los jonggg

Wie kent deze nog

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Propedeusekunde

tumblr_ldzt8tngh11qeg99ao1_500.png

Voordat ik een offerte maak, of wat bedoel je? Ik vraag altijd subtiel tijdens zo'n gesprek wat in grote lijnen het budget is, maar daar laten klanten doorgaans niks over los voordat ze 'n offerte hebben ontvangen: ze denken dat je dan toch mikt op het maximale van hun budget, ongeacht hun eisen.

Heb in het verleden iemand gehad die 'n Wordpress site wou met allerlei poespas en custom design. Vervolgens kleine offerte opgemaakt en toen kreeg ik terug dat het 'echt niet meer dan 150 euro' mocht kosten. :roflol:
ah offerte, dacht rekening te hebben gelezen :p

Bankdrukken
5x100
3x105
1x110

plus nog wat reps met (nauwelijks) hulp
PR's, feelsgood

b*ch die constant liep te flirten op whatsapp en irl dik afstandig deed die helemaal leip werd toen ik haar op de waarheid wees :roflol:

Vervolgens gaat ze op mij zeiken dat ik maar door had moeten hebben dat ze me niet leuk vond en dat ik geen recht heb om boos te zijn.

Prachtig wat voor achterlijke dingen er uit komen, alsof ik me ook maar op enige manier k*t voel. Heb me er nog van weerhouden om te zeggen dat ik haar alleen maar wilde nken.. T feit dat ze tijdens film kijken steeds de hond tussen ons in deed sprak boekdelen.

Hoopte vanwege t whatsapp flirten toch op sexy time maar beetje haar op haar plek zetten door enkel feiten te benoemen was ook wel leuk vermaak.

Kijken hoe lang t duurt voor ze weer tegen me aan komt zeiken

Terug
Naar boven