- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Nieuwe? Staan ze op youtube?
Epic reclames van hun idd, die ene met die Jetski is denk ik wel het meest epic
[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuwe? Staan ze op youtube?
Epic reclames van hun idd, die ene met die Jetski is denk ik wel het meest epic
mee eens alleen om hoger-beroeps-onderwijs niet "hoog" te noemen is een beetje raar.
Beetje t dom en dommer verhaal?
Je hebt makkelijke opleidingen op t mbo en opleidingen die je slapend kan doen?
No offence hoor maar ik heb 1x een week mee gelopen op t mbo en ik had aan t einde t idee dat ik dommer was geworden in plaats van slimmer
Nee, niet het dom en dommer verhaal.
Het verhaal van: niet laag is niet meteen wel hoog.
Dat mbo géén lage opleiding is, betekend niet dat het wél een hoge opleiding is (wat jij dus wel zegt).
Mbo is gewoon een opleiding van gemiddeld niveau. Niet iedereen kan mbo aan namelijk (ja serieus).

Dat mbo géén lage opleiding is, betekend niet dat het wél een hoge opleiding is (wat jij dus wel zegt).
Mbo is gewoon een opleiding van gemiddeld niveau. Niet iedereen kan mbo aan namelijk (ja serieus).
wat maakt hoog of laagopgeleid uit? in hoge opleidingen zit het ook overvol r-tards![]()
Is inderdaad logica.
Ik vind het overigens wonderbaarlijk dat er zo'n grote groep mensen is die niet mbo of iets aankunnen. Op retardatie na ligt het voor het overgrote deel aan gebrek aan discipline. Jeugd gaat liever "chillen".
---------- Toegevoegd om 00:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:10 ----------
CvW
Maak alsjeblieft een topic aan voor die nutteloze discussies....

wat maakt hoog of laagopgeleid uit? in hoge opleidingen zit het ook overvol r-tards![]()

Deze discussie maakt mijn dag goed. Is dat weer OT voor je?![]()

Mbo is laag
En mensen die geen mbo kunnen doen krijgen geen opleiding en zijn dus niet eens opgeleid dus hoe kun je ze dan laag opgeleid noemen?![]()

mja kan t wel begrijpen, heb in vakantiebaantjes vaak met mensen moeten werken die in de belgische variant van mbo zittenDat dacht ik ook altijd
Totdat ik een week mee liep met een mbo klas
Hele nieuwe wereld van stupiditeit opende voor mijn ogen

Mbo is niet laag, mbo is gemiddeld <-- middelbaar beroeps onderwijs. De naam zegt het al.
Mensen die geen mbo kunnen doen, kunnen best een opleiding hebben gedaan (zoals vmbo-b).
Er zijn meerdere redenen waarom mensen geen mbo kunnen doen, maar dat is totaal een andere discussie
Het punt waar ik nu op doel is dat mbo niet laag is, maar gemiddeld. Ik heb het dan over de opleidingstrajecten.
Hbo en universiteit zijn hoge opleidingen, maar deze komen (als je vmbo hebt gedaan) ná het mbo. Mbo is dan gemiddeld en vmbo is dan laag.
Als je het hebt over mbo specifiek heb je ook weer uitstromingen van hoog en laag (in mijn opzicht) namelijk per niveau, met uitzondering van bepaalde opleidingen.

Mbo is niet laag, mbo is gemiddeld <-- middelbaar beroeps onderwijs. De naam zegt het al.
Mensen die geen mbo kunnen doen, kunnen best een opleiding hebben gedaan (zoals vmbo-b).
Er zijn meerdere redenen waarom mensen geen mbo kunnen doen, maar dat is totaal een andere discussie
Het punt waar ik nu op doel is dat mbo niet laag is, maar gemiddeld. Ik heb het dan over de opleidingstrajecten.
Hbo en universiteit zijn hoge opleidingen, maar deze komen (als je vmbo hebt gedaan) ná het mbo. Mbo is dan gemiddeld en vmbo is dan laag.
Als je het hebt over mbo specifiek heb je ook weer uitstromingen van hoog en laag (in mijn opzicht) namelijk per niveau, met uitzondering van bepaalde opleidingen.
mja kan t wel begrijpen, heb in vakantiebaantjes vaak met mensen moeten werken die in de belgische variant van mbo zitten![]()