MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • mja kan t wel begrijpen, heb in vakantiebaantjes vaak met mensen moeten werken die in de belgische variant van mbo zitten :)

    Ik was nooit in contact geweest met mensen met een iq onder de 90

    Mind was blown
     
    Hoog tijd dat ze het onderwijssysteem eens op de schop gaan nemen. Is zo 1974.

    het is gewoon allemaal nivellering om niet te discrimineren. de overheid zal je opleiding maar als laag bestempelen omdat je achterlijk bent:eek::rolleyes:
     
    Dus als je 5,6 en 7 hebt is 5 gemiddeld?

    Hoe kan iets dat t laagste is tevens gemiddeld zijn? :o

    En vmbo is geen opleiding, pls..

    Waarschijnlijk vanwege normale verdeling of zo.
     
    Dus als je 5,6 en 7 hebt is 5 gemiddeld?

    Hoe kan iets dat t laagste is tevens gemiddeld zijn? :o

    En vmbo is geen opleiding, pls..

    Je snapt wel wat ik bedoel, maar vooruit: een vorm van onderwijs.

    Als je 5,6 en 7 hebt, is niet 5 het gemiddelde..

    Ik hou ermee op :) je snapt mijn punt niet, aangezien je andere zaken erbij haalt..
     
    het is gewoon allemaal nivellering om niet te discrimineren. de overheid zal je opleiding maar als laag bestempelen omdat je achterlijk bent:eek::rolleyes:

    Doel niet zo zeer op mbo specifiek, maar op het hele onderwijssysteem. Het is gedateerd, je leert dingen die niet meer van deze tijd zijn, wordt weinig gebruik gemaakt van techniek en kennis over opkomende trends is ook niet aanwezig.
     
    Doel niet zo zeer op mbo specifiek, maar op het hele onderwijssysteem. Het is gedateerd, je leert dingen die niet meer van deze tijd zijn, wordt weinig gebruik gemaakt van techniek en kennis over opkomende trends is ook niet aanwezig.

    dat lijkt me meer opleidingspecifiek
     
    Wat is er mis mee dat niet iedereen hetzelfde is? Respect voor iedereen die zn best doet. Intelligentie word je mee geboren, dus geen reden om iemand daarvoor uit te lachen of belachelijk te maken.
     
    Wat is er mis mee dat niet iedereen hetzelfde is? Respect voor iedereen die zn best doet. Intelligentie word je mee geboren, dus geen reden om iemand daarvoor uit te lachen of belachelijk te maken.

    volledig mee eens, zijn zeker mensen die geen hoog IQ hebben en niet geweldig op academisch niveau kunnen presteren maar zeker geen complete mongolen zijn.
     
    Wat is er mis mee dat niet iedereen hetzelfde is? Respect voor iedereen die zn best doet. Intelligentie word je mee geboren, dus geen reden om iemand daarvoor uit te lachen of belachelijk te maken.

    Deels aangeboren hè. Groot deel komt door inzet en leergierigheid. Is overigens overduidelijk te zien in welke categorie iemand hoort, voor degene met gebrek aan het tweede is mijn respect wat klein. Eerste categorie kan er weinig aan doen en ze daarom uitlachen of discrimineren is belachelijk.
     
    Deels aangeboren hè. Groot deel komt door inzet en leergierigheid. Is overigens overduidelijk te zien in welke categorie iemand hoor, voor degene met gebrek aan het tweede is mijn respect wat klein. Eerste categorie kan er weinig aan doen en ze daarom uitlachen of discrimineren is belachelijk.

    en dit
     
    Weet je wat mijn dag goed zou maken? Als ik niet elke n-Nederlandse studierichting moest opzoeken om het Belgische equivalent te vinden.
     
    Weet je wat mijn dag goed zou maken? Als ik niet elke n-Nederlandse studierichting moest opzoeken om het Belgische equivalent te vinden.

    ga n jaartje in NL wonen, probleem opgelost:dunno:
     
    dat lijkt me meer opleidingspecifiek

    Mwah, niet echt.

    Basiskennis over voeding, belang van beweging, veilig computergebruik, focus op problemen oplossen (door bijvoorbeeld programmeren), meer praktische financiële kennis, minder volgens een vast patroon leren, maar ieder de kans geven om beter te ontplooien zijn enkele dingen waar het huidige systeem niet (voldoende) aan voldoet.
     
    Wat is er mis mee dat niet iedereen hetzelfde is? Respect voor iedereen die zn best doet. Intelligentie word je mee geboren, dus geen reden om iemand daarvoor uit te lachen of belachelijk te maken.

    Als je de drive hebt kun je veel bereiken.
    Niet iedereen is intelligent, maar sommige lui boeit het ook geen ene reet dat ze zo stupide zijn, en dat is iets wat jammer is.
    Aan de andere kant, nu hebben we wel putjesscheppers, vuilnismannen en schoonmakers natuurlijk :D
     
    Deels aangeboren hè. Groot deel komt door inzet en leergierigheid. Is overigens overduidelijk te zien in welke categorie iemand hoor, voor degene met gebrek aan het tweede is mijn respect wat klein. Eerste categorie kan er weinig aan doen en ze daarom uitlachen of discrimineren is belachelijk.

    Lees m'n 2e zin, daar sluit ik de lamzakken al uit
     
    Deels aangeboren hè. Groot deel komt door inzet en leergierigheid. Is overigens overduidelijk te zien in welke categorie iemand hoor, voor degene met gebrek aan het tweede is mijn respect wat klein. Eerste categorie kan er weinig aan doen en ze daarom uitlachen of discrimineren is belachelijk.

    Leergierigheid moet ook in je zitten. Heb daar zelf gebrek aan maar ook doordat m'n hoofd snel afgeleid is misschien
     
    Back
    Naar boven