AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Natty in je cut ff 10 kg op je squat bijpakken, en niet op je 1 rep maar op 15 reps? Sounds legit broski.

15x160 ging redelijk, als ik eens goed slaap en genoeg carbs tot me neem, kan ik 20x160 easy pakken volgende week. Als het goed is heb ik dinsdag weer benen, we zullen zien.

Hoody niemand gelooft je

Oh ik geloof wel dat ie 't haalt, goede poten ook, over 't algemeen een prima fysiek. Het natty deel geloofde ik eerst ook nog wel maar zeg ik, in je diepe cut low/zero carbs zoals Hoody natty ff 10 kg op je 20rep squat bijdrukken wordt een ander verhaal. Eitherway prima stats.

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

van jongens buiten de PL/SM sectie geloof ik niet snel iets zonder vids eigenlijk

Ook binnen die sectie lees ik wel dingen van gasten die elke training een PR zetten op dezelfde oefening met minimaal 5 kg omhoog, ook natty. Lijkt me ook allemaal sterk maar oke, E-fame is belangrijk kennelijk.

jou heb ik IRL vaker ontmoet + jij post vids

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Oh ik geloof wel dat ie 't haalt, goede poten ook, over 't algemeen een prima fysiek. Het natty deel geloofde ik eerst ook nog wel maar zeg ik, in je diepe cut low/zero carbs zoals Hoody natty ff 10 kg op je 20rep squat bijdrukken wordt een ander verhaal. Eitherway prima stats.

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Ook binnen die sectie lees ik wel dingen van gasten die elke training een PR zetten op dezelfde oefening met minimaal 5 kg omhoog, ook natty. Lijkt me ook allemaal sterk maar oke, E-fame is belangrijk kennelijk.

het gaat me niet om natty niet natty discussie, maar gewoon om de geloofwaardigheid.

Ik denk niet dat in de PL sectie mensen zijn die gaan liegen over krachtstats en fake en ongeloofwaardige trainingen gaan zetten. Bijna iedereen kent daar elkaar irl.

6x gekomen sinds vanochtend :cool:

Ik zit inmiddels op 160*15:trollface:
Bijna 2 keer zoveel:dunno:

Had vrijdag (na deadlift) 10 x 160 op de safety bar. is wel wat zwaarder denk dan een normale squat maar begint er ook op te lijken he.

Wil dit jaar wel 10 x 200+ daarop doen

iedereen die Hoody gelooft spoort niet

iedereen die Hoody gelooft spoort niet

ik geloof m wel, hij zou bijzonder zielig moeten zijn om te liegen over zn stats. Zn kuren ontkennen zal hij wel zn redenen voor hebben. (niet iedereen wilt een bekentenis online hebben staan)

ik squat 20x500 kg beltless en legless, true story.

Legless doe ik makkelijk 1000kg. Met een vorkheftruck.

Terug
Naar boven