Kevinson
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 310
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
160 maal 15kg? damn.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Natty in je cut ff 10 kg op je squat bijpakken, en niet op je 1 rep maar op 15 reps? Sounds legit broski.
van jongens buiten de PL/SM sectie geloof ik niet snel iets zonder vids eigenlijk
van jongens buiten de PL/SM sectie geloof ik niet snel iets zonder vids eigenlijk

Oh ik geloof wel dat ie 't haalt, goede poten ook, over 't algemeen een prima fysiek. Het natty deel geloofde ik eerst ook nog wel maar zeg ik, in je diepe cut low/zero carbs zoals Hoody natty ff 10 kg op je 20rep squat bijdrukken wordt een ander verhaal. Eitherway prima stats.
---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------
Ook binnen die sectie lees ik wel dingen van gasten die elke training een PR zetten op dezelfde oefening met minimaal 5 kg omhoog, ook natty. Lijkt me ook allemaal sterk maar oke, E-fame is belangrijk kennelijk.