MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

20x150 of 15x160 stelt toch niet veel voor... Trainen jullie wel?

Lloyd deed 150kg squat na 1 maand trainen ofsow...

damn, wat een rukkers hier af en toe

klopt gewoon een kwestie van nog een beetje meer kilos eraan hangen.

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

tampon vergeten in te doen heks?

vraag mama even waar ik die tampons heb gelaten

20x150 of 15x160 stelt toch niet veel voor... Trainen jullie wel?

Lloyd deed 150kg squat na 1 maand trainen ofsow...

:roflol:

dat dacht ik wel ja, maar toen werd ik verkracht op het forum om m'n vorm waardoor ik met 0 weer begon met opbouwen. Was toen wel na 5 maanden op film op diepte 170 voor 1 rep

zo hard afgaan is dus aan te raden aan iedereem

Ik squat ook met gemak 0,5 x 200kg als anderen dat gewicht op mijn schouders krijgen.
Omlaag gaat best goed, omhoog gaat alleen never nooit niet lukken, dus 0,5x :)

Zal wel maar 1 keer lukken in mijn leven, want daarna ben ik geplet door het gewicht :D

superbowlsuperbowlsupahbowll!!!
dancefool.gif

Log terug gekeken, +20kg benchpress vergeleken met vorig jaar :wl:

Dat mensen serieus denken dat je niet serieus met bodybuilding bezig kan zijn als je je telefoon gebruikt tijdens de training :roflol: :roflol:

Dat mensen serieus denken dat je niet serieus met bodybuilding bezig kan zijn als je je telefoon gebruikt tijdens de training :roflol: :roflol:

Ik speel constant met m'n telefoon tussen de setjes. Hoef niet als zo'n gestoorde flippo strak voor me uit te kijken, mensen keken me altijd bang aan als ik dat deed. Nu lach ik af en toe om iets wat iemand appt en lijk ik wat menselijker :)

Ik speel constant met m'n telefoon tussen de setjes. Hoef niet als zo'n gestoorde flippo strak voor me uit te kijken, mensen keken me altijd bang aan als ik dat deed. Nu lach ik af en toe om iets wat iemand appt en lijk ik wat menselijker :)

:roflol:
Ik zie soms mensen in de gym hangen op hun handen of juist als een achterlijke rondlopen en hijgen en puffen zonder dat ze een zware set doen (2 minuten lang, als het bij sommige niet langer is).
Groot gelijk dat je je telefoon erbij pakt, dat is hardcore :D

Mijn dag was helemaal top na het deadliften vanmorgen.

Vorige week lukte de 65 kilo maar 3 keer, met heel veel pijn en moeite:mad:
Vandaag met gemak 8 hh:D

Kwa gewicht misschien voor velen hier niet veel, maar voor mij wel, dus mijn hele dag was top!!

Zat nog meer in, maar dat komt dan volgende week wel goed.

Tango dansen :o

Mijn dag was helemaal top na het deadliften vanmorgen.

Vorige week lukte de 65 kilo maar 3 keer, met heel veel pijn en moeite:mad:
Vandaag met gemak 8 hh:D

Kwa gewicht misschien voor velen hier niet veel, maar voor mij wel, dus mijn hele dag was top!!

Zat nog meer in, maar dat komt dan volgende week wel goed.

Netjes hoor :)

Terug
Naar boven