Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ik neem genoeg tijd rust tussen de sets door om optimaal te presteren, dus tussendoor genoeg tijd om met de tel te kunnen werken.

Hey Ray,
Nette foto in het foto topic hoor,
Wat meten je armen op dit moment ?

---------- Toegevoegd om 23:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------

hij is al terug, je loopt achter :D

Zo snel al ? Kon die jou niet missen :p

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

Dat mensen serieus denken dat je niet serieus met bodybuilding bezig kan zijn als je je telefoon gebruikt tijdens de training :roflol: :roflol:

Dat was ik die dat dacht haha

Ja ik ben zijn bfffff niet. Ik bel hem morgen wel!

Nee want dan istie hier en zijn we te druk met trainen :D :O

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

Hey Ray,
Nette foto in het foto topic hoor,
Wat meten je armen op dit moment ?

---------- Toegevoegd om 23:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------

Zo snel al ? Kon die jou niet missen :p

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

Dat was ik die dat dacht haha

Uh nee..ik bedoel niet jou -.-'

Nee want dan istie hier en zijn we te druk met trainen :D :O

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

Uh nee..ik bedoel niet jou -.-'

Kun je aub gewoon lief doen tegen me ?
Dan zal ik ook lief zijn tegen jou

Pardon?
Nee.

harteloos kreng :mad: chrisje biedt netjes zijn excuses aan

Waar? Oooh helemaal niet gezien :( als ik dat had gelezen dan was het natuurlijk helemaal goed geweest.
Nu hij zn excuses aan heeft geboden voel ik me weer helemaal goed, toppie :D dankjewel kris, je bent dn beste

Waar? Oooh helemaal niet gezien :( als ik dat had gelezen dan was het natuurlijk helemaal goed geweest.
Nu hij zn excuses aan heeft geboden voel ik me weer helemaal goed, toppie :D dankjewel kris, je bent dn beste

Kunnen we nu weer gewoon lief zijn tegen elkaar ?

---------- Toegevoegd om 00:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:10 ----------

Is nergens voor nodig hoor kanjer

Jawel Ivo, ik voel me er niet goed bij. Als echte man moet je soms ook je fouten toegeven. :(

Terug
Naar boven