Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Volgens mij staan er tegenwoordig geen duplicatiecodes meer op ktk, wel op het kentkenbewijs

Heb t nagekeken maar staat niets op

Heb snel briefje gestuurd of t niet toevallig een fout was, anders doe ik hele lading moeite en sturen ze alleen terug: sollie foutje doei

Je bent toch niet vervolgt hier voor neem ik aan he ?

Nee, heb direct aangegeven dat ik onderzoek wilde naar de echtheid van de aangifte maar dat wilde de politie niet doen (en stelde mij daar uiteraard niet van op de hoogte) dus paar maanden geleden alsnog officieel aangifte gedaan met een hele lijst van dingen waaruit zou blijken dat ik onschuldig ben. Verwacht er zelf niet veel van behalve dat alles weggemoffeld is en ze een foei mag niet te horen krijgen.

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Is al 4 jaar geleden ofzo :o

Dat ik misschien voor twee maanden naar Denemarken mag bij een klant werken :D En dat terwijl ik nog maar vanaf september in dienst ben en nu al meer verantwoordelijkheden heb als mijn senior collega's :D

Dat ik misschien voor twee maanden naar Denemarken mag bij een klant werken :D En dat terwijl ik nog maar vanaf september in dienst ben en nu al meer verantwoordelijkheden heb als mijn senior collega's :D

Eigenlijk weten die senior collega's wel beter en blijven lekker thuis terwijl ze jou naar denemarken laten gaan voor wat k*t klusjes:rolleyes:

En zo leuk is Denemarken nou ook weer niet :o

Denen zijn lekker, zowel man als vrouw
In Denemarken kun je waanzinnig winkelen
Denemarken is helemaal leuk zelfs.

Denen zijn lekker, zowel man als vrouw
In Denemarken kun je waanzinnig winkelen
Denemarken is helemaal leuk zelfs.

Als je zat geld hebt wel, je betaald in een gemiddelde bar namelijk omgerekend 7 euro voor een biertje.
Ik vond Denemarken niks aan :o

en straks moet die berggeit nog een betaalde baan gaan zoeken, zal ook vast lekker gaan met al die schermutselingen.

Terug
Naar boven