AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

Bier.... Ik had dus een alcohol tekort. erg gevaarlijk hoor!
 
Hoe vaak ben je nou al in aanraking geweest met politie en justitie? Volgens mij hebben de meeste rijtjeshuisbewoners minder contacten met de sterke arm.

Schuldig?

1x toen ik muziek in de auto te hard had.

Totaal?

5x gearresteerd;
- bedreiging (wraak omdat ik geld terug eiste)
- ontvoering (valse aangifte was aantoonbaar ergens anders)
- vernieling (auto van die lui was vernield, ze zeiden dat mijn auto langs reed, gps bewees anders wordt t afgeschreven als vergissing in auto)
- bedreiging (na 2 maanden onderzoek:'er zijn geen enkele sporen op de electronica van verdachte T. Gevonden'...'omdat hij alles verwijderd heeft' toen ik vroeg waarom ik dan wel het directe bewijs verwijderd had maar al mijn zogenoemde 'voorbereidingen' niet keek de officier me met een poker face aan en moest de rechter grinniken)
- vernieling (die zegt dat die zegt dat die gezegd heeft dat ik samen met een ander een raam er uit heb geblazen, een getuige verklaarde dat 1 persoon t gedaan had)

T stopte pas toen de politie bij de reclassering kwam janken dat ik dat meisje nog steeds lastig zou vallen en mijn reclasserings ambtenaar kon vertellen dat ik een enkelband om had en t fysiek onmogelijk was.

Uiteraard zul je nu aan komen met 'kijk we hebben een patroon' terwijl ik als 24 jarige genoeg mensen ontmoet heb en enkel problemen heb met 2 families die toevallig tegen over elkaar wonen :roflol:
 
Dat is inderdaad vrij mild..
Waar jij woont hebben ze (politie) zeker in de leer bij de Zaanse politie gezeten ?

klinkt soms best bekend wat jij moet verduren met die gasten :o
 
Ook toch een keer dat je rechts inhaalde? :o
 
Ook toch een keer dat je rechts inhaalde? :o

Dat is een gedraging, muziek te hard komt op je justitieel dossier

Srs

Terwijl in folder stond van niet en die agent boete voor geen kenteken bewijs zou geven
 
Dat ik misschien voor twee maanden naar Denemarken mag bij een klant werken :D En dat terwijl ik nog maar vanaf september in dienst ben en nu al meer verantwoordelijkheden heb als mijn senior collega's :D

is het loon er ook een beetje naar? anders ben je gewoon keihard genaaid
 
Dat is een gedraging, muziek te hard komt op je justitieel dossier

Srs

Terwijl in folder stond van niet en die agent boete voor geen kenteken bewijs zou geven

Oja :roflol:
 
Dat is een gedraging, muziek te hard komt op je justitieel dossier

Srs

Terwijl in folder stond van niet en die agent boete voor geen kenteken bewijs zou geven

muziek te hard komt toch nie op je justitiële documentatie, is toch gewoon een overtreding

verder word je natuurlijk geschaad in je rechten als je een verbaal krijgt voor een ander feit, je bent namelijk niet gehoord voor het feit waar je het verbaal voor krijgt

etc
 
muziek te hard komt toch nie op je justitiële documentatie, is toch gewoon een overtreding

verder word je natuurlijk geschaad in je rechten als je een verbaal krijgt voor een ander feit, je bent namelijk niet gehoord voor het feit waar je het verbaal voor krijgt

etc
Ray komt zo hard dat het een misdrijf is...
 
Schuldig?

1x toen ik muziek in de auto te hard had.

Totaal?

5x gearresteerd;
- bedreiging (wraak omdat ik geld terug eiste)
- ontvoering (valse aangifte was aantoonbaar ergens anders)
- vernieling (auto van die lui was vernield, ze zeiden dat mijn auto langs reed, gps bewees anders wordt t afgeschreven als vergissing in auto)
- bedreiging (na 2 maanden onderzoek:'er zijn geen enkele sporen op de electronica van verdachte T. Gevonden'...'omdat hij alles verwijderd heeft' toen ik vroeg waarom ik dan wel het directe bewijs verwijderd had maar al mijn zogenoemde 'voorbereidingen' niet keek de officier me met een poker face aan en moest de rechter grinniken)
- vernieling (die zegt dat die zegt dat die gezegd heeft dat ik samen met een ander een raam er uit heb geblazen, een getuige verklaarde dat 1 persoon t gedaan had)

T stopte pas toen de politie bij de reclassering kwam janken dat ik dat meisje nog steeds lastig zou vallen en mijn reclasserings ambtenaar kon vertellen dat ik een enkelband om had en t fysiek onmogelijk was.

Uiteraard zul je nu aan komen met 'kijk we hebben een patroon' terwijl ik als 24 jarige genoeg mensen ontmoet heb en enkel problemen heb met 2 families die toevallig tegen over elkaar wonen :roflol:

Meer in aanraking gekomen met de politie dan de gemiddelde rijtjeshuisbewoner.
 
ik zeker vaker kevinson
 
Lol, succes maar weer :p Hoeveel bezwaren heb je lopen nu? :rolleyes:

4 op dit moment dan, 1 boete is net verscheurd

---------- Post added at 20:24 ---------- Previous post was at 20:23 ----------

Meer in aanraking gekomen met de politie dan de gemiddelde rijtjeshuisbewoner.

De schuldvraag is alleen discutabel
 
had je mijn quote op vorige pagina nog gezien japser
 
muziek te hard komt toch nie op je justitiële documentatie, is toch gewoon een overtreding

verder word je natuurlijk geschaad in je rechten als je een verbaal krijgt voor een ander feit, je bent namelijk niet gehoord voor het feit waar je het verbaal voor krijgt

etc

Jawel valt onder plaatselijke verordening :shrug:

En hij zou kijken welke t goedkoopste was en die opsturen en hij stuurt de duurste. Kerel ziet er serieus uit alsof die een chromosoom te veel heeft en komt zo traag over dat als je m op zijn neus slaat hij eerst zijn verhaal afmaakt voor hij au zegt. Nam t m niet kwalijk en had geen zin in moeilijk doen.
 
haha heeftie je een verbaal voor de APV gegeven :roflol: das ook nog een tikverbaal dat is best veel werk voor hem zelf, raar.



dacht dat je bedoelde dat je R522 (pagina A68) had gekregen 370 euro, dat is wel gewoon een gedraging

www.om.nl/publish/library/4/feitenboekje_2014.pdf
 
Back
Naar boven