MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Schuldig?

1x toen ik muziek in de auto te hard had.

Totaal?

5x gearresteerd;
- bedreiging (wraak omdat ik geld terug eiste)
- ontvoering (valse aangifte was aantoonbaar ergens anders)
- vernieling (auto van die lui was vernield, ze zeiden dat mijn auto langs reed, gps bewees anders wordt t afgeschreven als vergissing in auto)
- bedreiging (na 2 maanden onderzoek:'er zijn geen enkele sporen op de electronica van verdachte T. Gevonden'...'omdat hij alles verwijderd heeft' toen ik vroeg waarom ik dan wel het directe bewijs verwijderd had maar al mijn zogenoemde 'voorbereidingen' niet keek de officier me met een poker face aan en moest de rechter grinniken)
- vernieling (die zegt dat die zegt dat die gezegd heeft dat ik samen met een ander een raam er uit heb geblazen, een getuige verklaarde dat 1 persoon t gedaan had)

T stopte pas toen de politie bij de reclassering kwam janken dat ik dat meisje nog steeds lastig zou vallen en mijn reclasserings ambtenaar kon vertellen dat ik een enkelband om had en t fysiek onmogelijk was.

Uiteraard zul je nu aan komen met 'kijk we hebben een patroon' terwijl ik als 24 jarige genoeg mensen ontmoet heb en enkel problemen heb met 2 families die toevallig tegen over elkaar wonen :roflol:

je blijft een tokkie door uberhaubt op first-name-basis (zelfs verder) te komen met tuig dat zulke streken lapt:roflol:

haha heeftie je een verbaal voor de APV gegeven :roflol: das ook nog een tikverbaal dat is best veel werk voor hem zelf, raar

Korps hier doet niets liever dan op hun gat zitten, niet raar dus :roflol:

---------- Post added at 20:30 ---------- Previous post was at 20:30 ----------

je blijft een tokkie door uberhaubt op first-name-basis (zelfs verder) te komen met tuig dat zulke streken lapt:roflol:

Iedereen maakt fouten, ze had grote t**ten. Blame evolution

haha heeftie je een verbaal voor de APV gegeven :roflol: das ook nog een tikverbaal dat is best veel werk voor hem zelf, raar.

dacht dat je bedoelde dat je R522 (pagina A68) had gekregen 370 euro, dat is wel gewoon een gedraging

www.om.nl/publish/library/4/feitenboekje_2014.pdf

Nee t was 110 euro dacht ik. Dat was overigens nog de tijd dat ik gewoon betaalde als ik wat gedaan had. Nu is elke minuut dat ik de politie bezig hou met stupide dingen een minuut waarin ze mij niet lastig vallen :o

Nee t was 110 euro dacht ik. Dat was overigens nog de tijd dat ik gewoon betaalde als ik wat gedaan had. Nu is elke minuut dat ik de politie bezig hou met stupide dingen een minuut waarin ze mij niet lastig vallen :o

H205 van, idd apv, maar geloof niet dat die op je justitiele documentatie komt

5 gele kaarten gehad in 3 weken tijd, maar nog geen rood!

van die vakken die een zogenaamde bonus geven als je braaf naar elk werkcollege komt en je huiswerk maakt. Is het huiswerk natuurlijk wel minimaal een paar uur werk :mad:

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

lel foute topic

Owja en vandaag bij de hema boerenkoolstampotjes wezen nassen voor 2,50 per stuk. En toen stond ik bij de rolstrap te wachten omdat er iemand naar de plee moest. En toen was er een meisje de verkeerde kant de roltrap op aan het lopen, en toen zei ik op een hele rustige vriendelijke toon hey meisje dat hoort niet zo (terwijl ik me hoofd iets scheef hield en vriendelijk keek). En toen keek ze echt ****ing beteuterd naar boven en zei naar een paar seconden sorry. Ik bloosde als een malle en voelde me echt enorm schuldig dat ze het zo serieus opvatte :o Nog paar x sorry gezegd en gezegd dat ik het niet meende maar het kwaad was al geschiet :(

PR's gaan lekker. Net een PR met dumbell shoulderpress 28kg :D

115kg bankdrukkert

Owja en vandaag bij de hema boerenkoolstampotjes wezen nassen voor 2,50 per stuk. En toen stond ik bij de rolstrap te wachten omdat er iemand naar de plee moest. En toen was er een meisje de verkeerde kant de roltrap op aan het lopen, en toen zei ik op een hele rustige vriendelijke toon hey meisje dat hoort niet zo (terwijl ik me hoofd iets scheef hield en vriendelijk keek). En toen keek ze echt ****ing beteuterd naar boven en zei naar een paar seconden sorry. Ik bloosde als een malle en voelde me echt enorm schuldig dat ze het zo serieus opvatte :o Nog paar x sorry gezegd en gezegd dat ik het niet meende maar het kwaad was al geschiet :(

srs nice story

would read again

8/10

Terug
Naar boven