Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Schuldig?
1x toen ik muziek in de auto te hard had.
Totaal?
5x gearresteerd;
- bedreiging (wraak omdat ik geld terug eiste)
- ontvoering (valse aangifte was aantoonbaar ergens anders)
- vernieling (auto van die lui was vernield, ze zeiden dat mijn auto langs reed, gps bewees anders wordt t afgeschreven als vergissing in auto)
- bedreiging (na 2 maanden onderzoek:'er zijn geen enkele sporen op de electronica van verdachte T. Gevonden'...'omdat hij alles verwijderd heeft' toen ik vroeg waarom ik dan wel het directe bewijs verwijderd had maar al mijn zogenoemde 'voorbereidingen' niet keek de officier me met een poker face aan en moest de rechter grinniken)
- vernieling (die zegt dat die zegt dat die gezegd heeft dat ik samen met een ander een raam er uit heb geblazen, een getuige verklaarde dat 1 persoon t gedaan had)
T stopte pas toen de politie bij de reclassering kwam janken dat ik dat meisje nog steeds lastig zou vallen en mijn reclasserings ambtenaar kon vertellen dat ik een enkelband om had en t fysiek onmogelijk was.
Uiteraard zul je nu aan komen met 'kijk we hebben een patroon' terwijl ik als 24 jarige genoeg mensen ontmoet heb en enkel problemen heb met 2 families die toevallig tegen over elkaar wonen![]()
je blijft een tokkie door uberhaubt op first-name-basis (zelfs verder) te komen met tuig dat zulke streken lapt