Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

chrisje123

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
24 feb 2013
Lengte
1m53
Zou ook kunnen zeggen dat het niks aan gaat ofzo, dat is iig niet liegen oid.

Ja oke dat klopt, maar vaak vullen mensen hun antwoord dan al wel in he.
Maar stel nou dat diegene wel echt natty is, waarom zou die dan daarover liegen ?
Daar komt nog eens bij dat jij dan boos bent omdat diegene eerlijk de waarheid verteld

ovosnovo

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
23 jun 2010
Lengte
1m91
Massa
124kg
regel 8: als het te mooi lijkt om waar te zijn dan is het dat ook.
dadelijk ga je nog aan jezelf twijfelen door clowns zoals hoody en eddine:roflol:

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

dit, zou allang zelfmoord hebben gepleegd als IK dat deed:roflol:

Ik ben naief (me auto is vorig jaar niet voor niks gesloopt en ben 2 weken geleden niet voor niks op me bakkes geslagen) en ga altijd uit van het goede van mensen en dat ze niet liegen.

chrisje123

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
24 feb 2013
Lengte
1m53
Ik ben naief (me auto is vorig jaar niet voor niks gesloopt en ben 2 weken geleden niet voor niks op me bakkes geslagen) en ga altijd uit van het goede van mensen en dat ze niet liegen.

Wat is daar de reden dan achter dat je auto gesloopt was ?

ovosnovo

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
23 jun 2010
Lengte
1m91
Massa
124kg
Wat is daar de reden dan achter dat je auto gesloopt was ?

Dat ik een tbser wou helpen maar niet voor hem wou zeiken toen de reclassering langskwam omdat ik niet het gevoel dat ik hem daarmee zou helpen.

:o

willem9

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
27 aug 2004
:roflol: Als ik er ooit een opmerkingen over maakte, werd er keihard gehaat op mij. Maar nu mag er ineens openlijk over Mike z'n gebruik gepraat worden?

ovosnovo

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
23 jun 2010
Lengte
1m91
Massa
124kg
:roflol: Als ik er ooit een opmerkingen over maakte, werd er keihard gehaat op mij. Maar nu mag er ineens openlijk over Mike z'n gebruik gepraat worden?

Niemand neemt deze downie serieus.

RockOfAges

Monstrous Giant
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
23 aug 2013
Lengte
1m95
Massa
135kg
Ja jij bent wel het levend bewijs dat dat niet zo is

hqdefault.jpg

Unstoppable

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 jan 2011
Lengte
1m89
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Ongemerkt vergelijk ik me met andere mensen die niet kuren, en als iemand dan grote stappen maakt dan ga ik aan mezelf twijfelen. Vooral als ik het op de man af hebt gevraagd en ik krijg dan een ontkennend antwoord.
Als ik dan later via via hoor dat de koelkast vol staat dan voel ik me verdoet en dan ga ik me irriteren aan prfilmpjes (wat mijn probleem is en niet de jouwe).

Maar zoals ik al aangaf iedereen moet lekker doen wat ie doet of niet doet. En bij mij voelt het goed als ik af en toe ff me hartje lucht.

Dus stiekem ben je gewoon jaloers? Met je huil me een riviertje. Lekker volwassen. Respecteer mede lifters gewoon en wees blij voor elkaars PRs, ongeacht wat men gebruikt of niet gebruikt.

ovosnovo

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
23 jun 2010
Lengte
1m91
Massa
124kg
Dus stiekem ben je gewoon jaloers? Met je huil me een riviertje. Lekker volwassen. Respecteer mede lifters gewoon en wees blij voor elkaars PRs, ongeacht wat men gebruikt of niet gebruikt.

Hoe kan ik nou jaloers zijn op iets wat ik nooit zou willen doen?
Ik vind het alleen triest dat er over gelogen wordt en er gedaan wordt alsof ze de pr's halen door goed bezig te zijn.

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Ik vind het alleen triest dat er over gelogen wordt en er gedaan wordt alsof ze de pr's halen door goed bezig te zijn.

afhankelijk van wat die pr's zijn kunnen ze ook extreem goed bezig zijn. Als jij je voeding en training verkloot zullen er mss nog wel wat kg's aankomen tijdens je cycle, maar lang niet zoveel als wnn je alles goed doet.
/broscience

Unstoppable

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 jan 2011
Lengte
1m89
Massa
98kg
Vetpercentage
10%

Je bent jaloers dat hun sneller vooruit gaan dan jou en je hebt schijnbaar issues waarbij je jezelf moet vergelijken met anderen.

En nogmaals als je zo makkelijk PRs zou breken door maar los en raak te spuiten nou dan zouden er bij mijn gym al veel cutlers en heaths moeten rondlopen :o

ovosnovo

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
23 jun 2010
Lengte
1m91
Massa
124kg
Je bent jaloers dat hun sneller vooruit gaan dan jou en je hebt schijnbaar issues waarbij je jezelf moet vergelijken met anderen.

En nogmaals als je zo makkelijk PRs zou breken door maar los en raak te spuiten nou dan zouden er bij mijn gym al veel cutlers en heaths moeten rondlopen :o

Die mensen eten er niet fatsoenlijk bij en snappen niet wat goede oefeningen zijn. Als je dat wel weet en doet en je traint fatsoenlijk dan kun je belachelijk hard vooruit gaan.

En nogmaals ik ben er niet jaloers op, ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken en weet dat ik het op een fatsoenlijke manier doe.

lloydatoni

Monstrous Giant
Relnicht
Lid geworden
1 nov 2011
Lengte
1m88
Massa
103kg
Vetpercentage
1%
Die mensen eten er niet fatsoenlijk bij en snappen niet wat goede oefeningen zijn. Als je dat wel weet en doet en je traint fatsoenlijk dan kun je belachelijk hard vooruit gaan.

En nogmaals ik ben er niet jaloers op, ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken en weet dat ik het op een fatsoenlijke manier doe.

Zolang je maar geen mr10 sites gaat maken is goed :P

YOGI

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 sep 2008
Lengte
1m88
Massa
78kg
Vetpercentage
6%
Wel toffe actie van de verkoopster @ Action. Ik heb ong 3 jaar een digitale weegschaal van de Action gekocht en ongeveer 2 weken ging ie kapot. Dus ik (dezelfde) nieuwe gehaald, maar deze was na een week al kapot :(. Dus ik vandaag terug om een andere kopen (wilde eigenlijk analoge) maar die hadden ze niet dus maar weer dezelfde gekocht. Vrouwtje achter de kassa zei; weet je wat je je doet, pak die kapotte en doe hem in deze nieuwe verpakking en bewaar deze bon en breng hem dan terug. Best aardig :)

Unstoppable

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 jan 2011
Lengte
1m89
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Als jij je daardoor beter voelt, moet je vooral zo blijven denken ;)

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%

zie meneer goede genen hier onzin lopen verkondigen:roflol:

het is geen wedstrijd, een fysiek bouw je op voor jezelf:eyes:
Welke manier je ook kiest is een fatsoenlijke manier. Pas als je zoals hoody anderen gaat afkraken ben je een mongool.

Laatst bewerkt:
Naar boven