XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

natty hoody en natty euphorea, de 2 meest geloofwaardige natty's op dbb :roflol:
 
Em87 is toch wel HET bewijs dat je gains er wel redelijk komen aanwaaien. Die gast zuipt zich iedere dag krom, vreet iedere dag kebab en traint nog maar 2x per week dacht ik.
En nog staat hij op 110KG 12% bij 1.76.

AAS is gewoon voor easy luie valsspelers.

Want alles wat iedereen op het internet zegt is waar :eek:
 
Want alles wat iedereen op het internet zegt is waar :eek:

Er staan meer pics van zijn drank en kebabs op het forum, dan van zijn fysiek.
 
Want alles wat iedereen op het internet zegt is waar :eek:
Is ook gewoon waar.
Em87 is toch wel HET bewijs dat je gains er wel redelijk komen aanwaaien. Die gast zuipt zich iedere dag krom, vreet iedere dag kebab en traint nog maar 2x per week dacht ik.
En nog staat hij op 110KG 12% bij 1.76.

AAS is gewoon voor easy luie valsspelers.
Hij komt nu dan ook niet aan maar houdt gewoon vast. Het is niet zo dat hij het heeft opgebouwd met whiskey.
 
natty hoody en natty euphorea, de 2 meest geloofwaardige natty's op dbb :roflol:

Ja jij hoeft je geen zorgen te maken dat je ongeloofwaardig bent, aangezien je zo'n tering schrale ecto bent die alleen maar loopt te trollen en alleen maar kan dromen over gains.
 
Als je gelooft dat euphorea kuurt heb je ook een plaat voor je kop
Het zal je overigens verbazen hoeveel mensen op dit forum steevast natty claimen, terwijl ik zeker weet dat ze in het verleden via PM kuuradvies vroegen :roflol:

Zal geen namen noemen, maar er zitten enkelen tussen, als je die je die 'n juicer zou noemen, je gelijk uitgebeld zou worden door iedereen omdat ie zogezegd natty is. Terwijl het toch echt de waarheid is.
 
Is ook gewoon waar.

Hij komt nu dan ook niet aan maar houdt gewoon vast. Het is niet zo dat hij het heeft opgebouwd met whiskey.

Volgens mij is hij de afgelopen weken toch een paar kg aangekomen

Em87 is toch wel HET bewijs dat je gains er wel redelijk komen aanwaaien. Die gast zuipt zich iedere dag krom, vreet iedere dag kebab en traint nog maar 2x per week dacht ik.
En nog staat hij op 110KG 12% bij 1.76.

AAS is gewoon voor easy luie valsspelers.

Hoody heeft gesproken

natty hoody en natty euphorea, de 2 meest geloofwaardige natty's op dbb :roflol:

Euphorea is natty. Hoody's nattyheid is discutabel :p
Je vergeet determination
 
Het zal je overigens verbazen hoeveel mensen op dit forum steevast natty claimen, terwijl ik zeker weet dat ze in het verleden via PM kuuradvies vroegen :roflol:

Zal geen namen noemen, maar er zitten enkelen tussen, als je die je die 'n juicer zou noemen, je gelijk uitgebeld zou worden door iedereen omdat ie zogezegd natty is. Terwijl het toch echt de waarheid is.
Ja maar ik pmde ook met jou over anabolle toen ik 15 was maar da was gewoon omdat ik geinterdasteerd was beteken toch nie da ik da wou doen :S

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Volgens mij is hij de afgelopen weken toch een paar kg aangekomen
Goed je best doen wil je niet aankomen met 1g trenbuterol in je flikker
 
Het zal je overigens verbazen hoeveel mensen op dit forum steevast natty claimen, terwijl ik zeker weet dat ze in het verleden via PM kuuradvies vroegen :roflol:

Zal geen namen noemen, maar er zitten enkelen tussen, als je die je die 'n juicer zou noemen, je gelijk uitgebeld zou worden door iedereen omdat ie zogezegd natty is. Terwijl het toch echt de waarheid is.

he hoe moet ik kuren ik wil graag meer bankdrukkert

groetjes ruud
 
Ja maar ik pmde ook met jou over anabolle toen ik 15 was maar da was gewoon omdat ik geinterdasteerd was beteken toch nie da ik da wou doen :S
Maar waar komt jouw kleine pikkie dan vandaan :S :S:S:S:S

Srs, gasten die midden in een kuur zitten en dan om advies vragen i.v.m. bloedwaarden/bloeddruk etc., en dan op het forum steevast te koop lopen dat ze 'natty' zijn, juicers zelfs zitten te bashen, en iedereen die hun beschuldigt voor gek verklaren. :roflol:
 
Maar waar komt jouw kleine pikkie dan vandaan :S :S:S:S:S

Srs, gasten die midden in een kuur zitten en dan om advies vragen i.v.m. bloedwaarden/bloeddruk etc., en dan op het forum steevast te koop lopen dat ze 'natty' zijn, juicers zelfs zitten te bashen, en iedereen die hun beschuldigt voor gek verklaren. :roflol:
de rest is groot lijkt gewoon klein omdat relativiteits verhouding ;) ;)

Begrijp nooit zo waarom iemand zo moet hameren op het feit dat ze natural/juicers zijn. Meneer Tien als voorbeeld.
 
Maar waar komt jouw kleine pikkie dan vandaan :S :S:S:S:S

Srs, gasten die midden in een kuur zitten en dan om advies vragen i.v.m. bloedwaarden/bloeddruk etc., en dan op het forum steevast te koop lopen dat ze 'natty' zijn, juicers zelfs zitten te bashen, en iedereen die hun beschuldigt voor gek verklaren. :roflol:

Over Nederlands gesproken..
 
anabolen zijn immers maar 10%
 
Back
Naar boven