Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Die mensen eten er niet fatsoenlijk bij en snappen niet wat goede oefeningen zijn. Als je dat wel weet en doet en je traint fatsoenlijk dan kun je belachelijk hard vooruit gaan.


    zie meneer goede genen hier onzin lopen verkondigen:roflol:

    had dit blijkbaar fout geinterpreteerd. Eerst was jouw probleem dat ze, ik citeer: "Ik vind het alleen triest dat er over gelogen wordt en er gedaan wordt alsof ze de pr's halen door goed bezig te zijn."

    daarna zeg je dat ding in het vetgedrukte, waar je in principe zegt "iemand die extreem goed bezig is op roids gaat ****ing hard vooruit". Kortom: ze halen die pr's door goed bezig te zijn (weliswaar op roids, maar het blijft bewonderingswaardig).
     
    Hij weet zelf niet meer waar hij het over heeft.
    neem er nog eentje, zou ik zeggen...
     
    waar is mister10 ? we hebben een atnbb nodig
     
    Excuses voor mijn vorige post, ik zag niet dat er een hoogstaande discussie gaande was



    en ga maar weer verder
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Gooi het maar weer op genen......
    Of doel je er op dat me vader de 40 niet heeft gehaald dmv zelfmoord, en zijn broers en vader idem dito. Of bedoel je de kant van me moeder waarbij iedereen krankzinnig is?


    En ik heb volgens mij niemand lopen uitmaken voor een mongool, en ik heb ook gezegd dat het mijn probleem is.



    Volgens mij is hij de hele dag onder invloed.

    wat heeft dat te maken met aanleg voor massagains?:roflol:
     
    wat heeft dat te maken met aanleg voor massagains?:roflol:

    Ik probeerde aan te geven dat ik niet zo gezegend ben met me geentjes :p

    ---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

    Dat je dat soort onzin kan blijven lezen..

    Jij boft maar dat je nog zo fijn bij je ouders woont, en ze er geen probleem mee hebben dat je het hele huis blauw zet met je rook ;)
     
    Ik probeerde aan te geven dat ik niet zo gezegend ben met me geentjes :p

    ---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------



    Jij boft maar dat je nog zo fijn bij je ouders woont, en ze er geen probleem mee hebben dat je het hele huis blauw zet met je rook ;)

    het ging ook maar puur om goede genen op bbvlak:)
     
    regel 8: als het te mooi lijkt om waar te zijn dan is het dat ook.
    dadelijk ga je nog aan jezelf twijfelen door clowns zoals hoody:roflol:


    En dat terwijl ik maar een half jaar langer train dan jij (exclusief het ''aankloten'' van jou, als we dat meerekenen dan zouden we samen precies 3 jaar trainen:trollface:).
     
    En dat terwijl ik maar een half jaar langer train dan jij (exclusief het ''aankloten'' van jou, als we dat meerekenen dan zouden we samen precies 3 jaar trainen:trollface:).

    het is geen wedstrijd, een fysiek bouw je op voor jezelf:eyes:
    Welke manier je ook kiest is een fatsoenlijke manier. Pas als je zoals hoody anderen gaat afkraken ben je een mongool.
    :trollface:
     
    Hmm net een gratis quadcopter gekregen , not bad :)
    me happy...
     
    het ging ook maar puur om goede genen op bbvlak:)

    Ik geloof niet zo in spiergenen. Ik geloof er meer in dat de 1 meer gemotiveerd is dan de ander om geen schrale ecto te blijven.
     
    Ik geloof niet zo in spiergenen. Ik geloof er meer in dat de 1 meer gemotiveerd is dan de ander om geen schrale ecto te blijven.

    dan raad ik je aan om mij een keer 24u per dag met camera te volgen:roflol:
     
    Goede discussie weer hier. Of je nou AAS gebruikt of niet, een PR is toch een PR? Ivo, je doet nu alsof de gains bij iemand die AAS gebruikt zo aan komen waaien. Weet zelf bar weinig van AAS, maar ik weet wel dat je alsnof keihard moet werken om fatsoenlijke winst uit je kuur te pakken.

    Ik heb gesproken, jullie mogen nu weer door kibbelen terwijl ik train.

    :kiss: voor jullie
     
    Goede discussie weer hier. Of je nou AAS gebruikt of niet, een PR is toch een PR? Ivo, je doet nu alsof de gains bij iemand die AAS gebruikt zo aan komen waaien. Weet zelf bar weinig van AAS, maar ik weet wel dat je alsnof keihard moet werken om fatsoenlijke winst uit je kuur te pakken.

    Ik heb gesproken, jullie mogen nu weer door kibbelen terwijl ik train.

    :kiss: voor jullie

    Em87 is toch wel HET bewijs dat je gains er wel redelijk komen aanwaaien. Die gast zuipt zich iedere dag krom, vreet iedere dag kebab en traint nog maar 2x per week dacht ik.
    En nog staat hij op 110KG 12% bij 1.76.

    AAS is gewoon voor easy luie valsspelers.
     
    Back
    Naar boven