XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Na het filmpje is die omgekomen in een drugsdeal.
Ps3 is verkocht en zn ma is nu verslaafd aan crack.

Dat ik een date heb!!! hihihihi nog 3 daagjes wachten fiezefur!

Pissed off van een ganse dag te studeren, aangekomen in de gym bleek dat die maar 20min meer over was dus besloten gewoon 20min te cardioen, naar de zonnebank, 30min moeten wachten... :fuu: En dan:

Ik kom vanonder de zonnebank, kijk in de spiegel, en zie mezelf in de shape van mn leven... Aders over bovenkant borst, op onderbuik, obliques... ffffuuuuaaaaaarrrrrrrrkkkk

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Edit: Heb onder de zonnebank wel naar Zyzz's CD geluisterd op mn MP3, zou dat het hem gedaan hebben?????

Pissed off van een ganse dag te studeren, aangekomen in de gym bleek dat die maar 20min meer over was dus besloten gewoon 20min te cardioen, naar de zonnebank, 30min moeten wachten... :fuu: En dan:

Ik kom vanonder de zonnebank, kijk in de spiegel, en zie mezelf in de shape van mn leven... Aders over bovenkant borst, op onderbuik, obliques... ffffuuuuaaaaaarrrrrrrrkkkk

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Edit: Heb onder de zonnebank wel naar Zyzz's CD geluisterd op mn MP3, zou dat het hem gedaan hebben?????

Ja.

Is die gast niet helemaal 100 ofzo:o

Je hebt het wel over m'n broer he:mad:

Zie je nou wel die muziek heeft magische krachten!:)

Dat ik met de nieuwe miss3000 het nieuwe jaar in ga!:D

Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaarty :d

Hoe zit het nu met dat drama van de 2 misses er zijn tijdens je guard-shift? :roflol:

Mja, daar ben ik nog niet helemaal uit.De een zie ik voor 12 uur en de ander komt later.Denk dat ik het maar gewoon vertel, vervelend is wel dat ze mekaar kennen en mekaar niet zo mogen.:o

Zo keihard knallen in alle opzichten

vorige week zaterdag opstap:ik goed dronken!staat een chick naast me in de rokersruimte,(ik rook niet eens)ze was ook nog lelijk .zegt ze:sow jij bent wel gespierd he,ik zeg:hou je bek joh, je bent zelf gespierd. die snapt er nix van volgens mij.krijg ik nu te horen op facebook van dr,snap nie hoe ze me heeeft gevonden

vorige week zaterdag opstap:ik goed dronken!staat een chick naast me in de rokersruimte,(ik rook niet eens)ze was ook nog lelijk .zegt ze:sow jij bent wel gespierd he,ik zeg:hou je bek joh, je bent zelf gespierd. die snapt er nix van volgens mij.krijg ik nu te horen op facebook van dr,snap nie hoe ze me heeeft gevonden
:roflol: Ik zeg dat nu irl ook echt vaak. Gewoon als iemand aan het praten is. Gewoon van: ''Ja jonge smiddags dan eet ik altijd een appel en dan..'' ''JE BENT ZELF EEN APPEL'' ''???''

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven