Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Paris, heb jij ooit buiten Allerlei of Humor & Geouwehoer gepost?

wtf
,

Gruwelijk geslapen met een chick die ik dus nog nooit heb gezien haha.
Nieuwjaar was wel lachen opzich.

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

hoezo maakt dit jou dag goed?

Gruwelijk geslapen met een chick die ik dus nog nooit heb gezien haha.
Nieuwjaar was wel lachen opzich.

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

hoezo maakt dit jou dag goed?

Had jij niet 'n vriendin?

mm, nee sinds een kleine paar weken niet meer.. helaas.
Verder niet gedoet met die chick ofzo.. alleen geslapen zover ik weet, was niet zo super zat :p
Ze zag er wel gewoon leuk uit,.. (pics or d...... jajaja, i know...maar geen pics helaas :D) net gegeten en toen was ze weg :roflol:

Verder niet gedoet met die chick ofzo.. alleen geslapen zover ik weet, was niet zo super zat :p
Ze zag er wel gewoon leuk uit,.. (pics or d...... jajaja, i know...maar geen pics helaas :D) net gegeten en toen was ze weg :roflol:

then it just didnt happen :D

had jij niet een topic gemaakt dat je vriendin miss zwanger was?

herriner ook nog een topic van je wat je op date moest doen met dat ene meisje die nu je ex is :P

gaat hard met je man.

daniel cant be stopped

Nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen

Geen kater terwijl ik toch aardig lam was gister :)

water atten voordat je naar bed gaat ftw!

had jij niet een topic gemaakt dat je vriendin miss zwanger was?

herriner ook nog een topic van je wat je op date moest doen met dat ene meisje die nu je ex is :P

gaat hard met je man.

Die date was toen me vriendin al een langere tijd, dat werd me ex, daarna weer me vriendin, nu is ze zwanger, en nu die andere chick haha.

wat een nerd ben ik :roflol:

Terug
Naar boven