XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Haha nou dat zeg je wel zo. Maar mijn enige eis is dat is in m'n broekzak moet passen. En het moet een smartphone zijn obviously. En geen mini versie van iets, die zijn k*t.

Hmm ja duidelijk, nadeel is dat de laatste tijd de smartphones/beeldschermen van de vlaggenschipmodellen steeds groter worden.. Op dit moment zijn er niet echt bijzonder goede modellen die het geld waar zijn vind ik. Als ik op dit moment zou moeten kiezen, zou het waarschijnlijk de Note 3, HTC One Max (Phablet, dus te groot voor jou) of LG G2 (niet echt goede ervaringen gehad met LG smartphones) of iets van Huawei (goede prijs/kwaliteit verhouding). In Q2 komen er waarschijnlijk weer veel nieuwe modellen, Galaxy S5, Note 4, LG G3 en Apple zal vast ook wel met een groter model komen :)

De LG G2 schijnt wel nice te zijn. Over maandje mag ik ook weer een nieuwe uitzoeken, maar twijfel nog om voor de G2 te gaan of nog 2 maandjes langer te wachten.
De nexus 5 is misschien ook nog wat.
En hoorde laatst dat er een mini versie uit gaat komen die dezelfde specs heeft als de grotere versie, ben alleen vergeten om welke het ging :p

Je moet eens weten hoeveel mannen ''stiekem'' anoniem met vrouwen afspreken via DBB..;););)
Waarom mogen vrouwen dat niet doen?

Er zit een verschil tussen meisjes en vrouwen.
Ze is pas 16 jaar.... Die leeftijd waant me gewoon zorgen.
Als 16 jarige spreek je gewoon niet af met mannen van een anoniem internetforum..

Psst als je niet wil dat mensen over je praten op een forum moet je niet een berg leden van dat forum nken, die nou niet echt bekend staan om hun integriteit. Eigen schuld dikke bult. Als je op je werk in de eerste maanden wat collegas doet word er net zo goed over gepraat
+1
Don't shit where you eat

Psst als je niet wil dat mensen over je praten op een forum moet je niet een berg leden van dat forum nken, die nou niet echt bekend staan om hun integriteit. Eigen schuld dikke bult. Als je op je werk in de eerste maanden wat collegas doet word er net zo goed over gepraat

eigenlijk wel grappig dat jasper en peanut hun mond houden als je als man hen iets in vertrouwen vertelt, maar dat ze vrouwen zonder problemen naaien (figuurlijk dan, jasper heeft denk ik best veel moeite met dit letterlijk te doen:o)

Er zit een verschil tussen meisjes en vrouwen.
Ze is pas 16 jaar.... Die leeftijd waant me gewoon zorgen.
Als 16 jarige spreek je gewoon niet af met mannen van een anoniem internetforum..

Op je 16e ben je natuurlijk geen downsyndroom, je kan makkelijk néé zeggen als je iets niet wilt.

Precies goed verwoord !
Karma.;)

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Op je 16e ben je natuurlijk geen downsyndroom, je kan makkelijk néé zeggen als je iets niet wilt.

Lol, oke...
Ooit gehoord van verkrachtingen en aanrandingen enzo ?

eigenlijk wel grappig dat jasper en peanut hun mond houden als je als man hen iets in vertrouwen verteld, maar dat ze vrouwen zonder problemen naaien (figuurlijk dan, jasper heeft denk ik best veel moeite met dit letterlijk te doen:o)

:( dat laatste was niet lief

---------- Post added at 12:55 ---------- Previous post was at 12:54 ----------

Ontopic: zoveel karma gekregen

Alleen aar door dit verhaal heb ik wel zin om langs te wippen bij die meet. Is toch dichtbij lol

wel typisch dat de grootste ''alpha's'' en ''badasses'' hier niet naar de meet gaan.

eigenlijk wel grappig dat jasper en peanut hun mond houden als je als man hen iets in vertrouwen vertelt, maar dat ze vrouwen zonder problemen naaien (figuurlijk dan, jasper heeft denk ik best veel moeite met dit letterlijk te doen:o)

Ik hield m'n mond tot ik gister hoorde dat er ook aan Jasper zijn leuter werd gezogen. Iets met brocode, dames ditchen doet me vrij weinig als je weet dat zij op dat gebied misschien nog wel erger (lees: ziekelijk gemeen) kunnen zijn.

Precies goed verwoord !
Karma.;)

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Lol, oke...
Ooit gehoord van verkrachtingen en aanrandingen enzo ?

Jonge denk je nou echt dat Jasper iemand kan verkrachten.

M'n balzak is godver groter dan zijn bicep, en daar kan ik nog niet een s heel trots op zijn.

Ik hield m'n mond tot ik gister hoorde dat er ook aan Jasper zijn leuter werd gezogen. Iets met brocode, dames ditchen doet me vrij weinig als je weet dat zij op dat gebied misschien nog wel erger (lees: ziekelijk gemeen) kunnen zijn.

Toch wel benieuwd. Hoe was et?

Jonge denk je nou echt dat Jasper iemand kan verkrachten.

M'n balzak is godver groter dan zijn bicep, en daar kan ik nog niet een s heel trots op zijn.

Ja maar nu was het dan toevallig Jasper, maar het had ook iemand anders kunnen zijn he.
Het had net zo goed een andere Dbb'er kunnen zijn, want ik denk dat het nu al wel duidelijk is dat ze echt zo goedkoop als iets is.

Was verder niet om inhoudelijk op jou in te gaan chris, meer om jasper te bashen.

Je gaf me daar gewoon de kans toe, bedankt daarvoor.

Terug
Naar boven