- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Haha nou dat zeg je wel zo. Maar mijn enige eis is dat is in m'n broekzak moet passen. En het moet een smartphone zijn obviously. En geen mini versie van iets, die zijn k*t.
Hmm ja duidelijk, nadeel is dat de laatste tijd de smartphones/beeldschermen van de vlaggenschipmodellen steeds groter worden.. Op dit moment zijn er niet echt bijzonder goede modellen die het geld waar zijn vind ik. Als ik op dit moment zou moeten kiezen, zou het waarschijnlijk de Note 3, HTC One Max (Phablet, dus te groot voor jou) of LG G2 (niet echt goede ervaringen gehad met LG smartphones) of iets van Huawei (goede prijs/kwaliteit verhouding). In Q2 komen er waarschijnlijk weer veel nieuwe modellen, Galaxy S5, Note 4, LG G3 en Apple zal vast ook wel met een groter model komen![]()
De LG G2 schijnt wel nice te zijn. Over maandje mag ik ook weer een nieuwe uitzoeken, maar twijfel nog om voor de G2 te gaan of nog 2 maandjes langer te wachten.
De nexus 5 is misschien ook nog wat.
En hoorde laatst dat er een mini versie uit gaat komen die dezelfde specs heeft als de grotere versie, ben alleen vergeten om welke het ging

)
dat laatste was niet lief