AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

+1

b*ch geilt nu al als een gek op mn armen en dat is na een cut van 3 maand en nu al 5 weken geen gym meer gezien wegens schouderprobs... Dat wordt wat als ik in ON in de rebound een kg vvm per week pak :D

Hoe wou je dat gaan doen?

OT: Miss3000 is jaloers op m'n hyvessletjes:roflol:

Heb ongeveer 800 chicks op hyves waar ik er zo'n 150 van irl ken.

De meesten heb je toch niks aan...

Enige verschil met jou en een superdude is dus het feit dat jij wél echt getrainde spieren heb die jij graag showt aan 14-jarige meisjes?? :sd:

Strakke, jij bent stiekem wel een baaz is het niet.

Enige verschil met jou en een superdude is dus het feit dat jij wél echt getrainde spieren heb die jij graag showt aan 14-jarige meisjes?? :sd:

Hoe kom je bij '14-jarige meisjes' stuif?

U jelly brah?:p

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Eerst primen, dan spiergeheugen + AAS + perfect cleanbulkschema ;)

Succes brah.:D

Hoe kom je bij '14-jarige meisjes' stuif?

U jelly brah?:p

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Succes brah.:D

dat zijn de meisjes die jongens toevoegen die ze niet kennen alleen omdat ze gespierd zijn ;)
no not jelly, not mad, not mirin' etc etc..
just kiddin' damnn

training gepost in mijn log :) na een halfjaar ofzo

training gepost in mijn log :) na een halfjaar ofzo

ik vind het nogal omslachtig dat loggen. wel eens geprobeerd maar het probleem is, elke week die ik weer andere oefeningen. en ik wissel ook steeds om dus bepaalde oefeningen eerst. de oefeningen die je eerst doet kun je altijd zwaarder omdat je nog meer energie hebt. moeilijk bij te houden wat je vooruit gaat enzo. verder is het een hoop werk.

voor je motivatie zal het wel goed zijn (feedback van anderen enzo) en als je na een jaar terugkijkt bijv :)

De rest van de week vrij (leve overuren!) :)

Ben je er al achter paris wie je paris noemde?

Nope, degene die dat deed wil er blijkbaar niet voor uitkomen:o

Slag met rechte hand naar strottehoofd, vervolgens elleboog tegennatuurlijk klemmen en knie in nek zetten.
Dan verteld hij het wel.

Slag met rechte hand naar strottehoofd, vervolgens elleboog tegennatuurlijk klemmen en knie in nek zetten.
Dan verteld hij het wel.

Ja, als mijn bazen niet in de buurt zijn, dan ga ik wel even aan deze goede raad denken! :cool:
Ik kom er wel achter wie het was. Watch me.

Terug
Naar boven