- Waardering
- 12.551
waar zit je op taekwondo? mijn familie had meerdere eigen taekwondo scholen.
u jelly?![]()
/care.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
u jelly?![]()
Dus omdat je familie iets heeft bereikt moeten we jelly zijn.waar zit je op taekwondo? mijn familie had meerdere eigen taekwondo scholen.
u jelly?![]()
120kg Deadlift net [mixed grip]
Doe het nog niet zo lang (6 weken), ivm onderrug probs.
, zelf ook kort bezig nog..mensen die boos worden @ epic wijf is epic topic, omdat ik zei dat whey nutteloos is
hahahah![]()
JBZ nutteloos... hahahah roflol
Ontopic: geen k*t te doen @ werk.. Pokeren met 3 chicka's. Bizar dat ik zo geld verdien.

u jelly?![]()
hahah nee ik zag hem, jammer dat hij zo snel onderschept was door Eric.

Mail je nichtje dat je wel meer eiwitten nodig hebt om spieren te kweken, maar dat je geen kleine pik krijgt van anabolen, hoewel het voor de potentie niet aan te raden is.

Freddy lekker schijt aan hebben, zolang ze nog aan je derde been zuigen is er niks aan de hand! En stiekem vinden ze het helemaal niet erg dat je nog wat strakker komt te staan![]()

Hey dat had ik gister ook man met mijn bedslet.Gisteren het onderwerp AAS bovengehaald bij mn chick, blijkt dat ze daar niets mee inzit, zelfs spuiten niet... Komt goed uit, want binnen een goeie 3 weken knal ik er zowiezo terug een shitload aan testo in
Wel had ze gehoord van een kerel die zelf AAS gebruikt dat hij gestopt was omdat zijn pik begon te krimpen... Probeer zo de taboes maar eens de wereld uit te helpen...