MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Zorgverzekeraar vergoed grotendeels mijn tanden bleken! (niet dat het een succes is, meer een martelkit waardoor je niet meer kan eten!)

120kg Deadlift net [mixed grip]

Doe het nog niet zo lang (6 weken), ivm onderrug probs.

Netjes Kwarkvreter,
Squad en BP??

mensen die boos worden @ epic wijf is epic topic, omdat ik zei dat whey nutteloos is

hahahah :roflol:

500 posts gehaald nog voor 0:00 uur..
Kan met een gerust en leeggespammed hart slapen

:woot:

Mijn topic is een succes :roflol:

Damn pinda, dit had de potentie om ellegirlachtige rellen te worden!!

Net als in the old days!

BTW nichtje onder de clickkeert!

Laatst bewerkt:
Gisteren het onderwerp AAS bovengehaald bij mn chick, blijkt dat ze daar niets mee inzit, zelfs spuiten niet... Komt goed uit, want binnen een goeie 3 weken knal ik er zowiezo terug een shitload aan testo in :D

Wel had ze gehoord van een kerel die zelf AAS gebruikt dat hij gestopt was omdat zijn pik begon te krimpen... Probeer zo de taboes maar eens de wereld uit te helpen...

Freddy lekker schijt aan hebben, zolang ze nog aan je derde been zuigen is er niks aan de hand! En stiekem vinden ze het helemaal niet erg dat je nog wat strakker komt te staan ;)

Freddy lekker schijt aan hebben, zolang ze nog aan je derde been zuigen is er niks aan de hand! En stiekem vinden ze het helemaal niet erg dat je nog wat strakker komt te staan ;)

+1

b*ch geilt nu al als een gek op mn armen en dat is na een cut van 3 maand en nu al 5 weken geen gym meer gezien wegens schouderprobs... Dat wordt wat als ik in ON in de rebound een kg vvm per week pak :D

Gisteren het onderwerp AAS bovengehaald bij mn chick, blijkt dat ze daar niets mee inzit, zelfs spuiten niet... Komt goed uit, want binnen een goeie 3 weken knal ik er zowiezo terug een shitload aan testo in :D

Wel had ze gehoord van een kerel die zelf AAS gebruikt dat hij gestopt was omdat zijn pik begon te krimpen... Probeer zo de taboes maar eens de wereld uit te helpen...
Hey dat had ik gister ook man met mijn bedslet.

Terug
Naar boven