Ik troll nooit op dit acc, daar heb ik een kloontje voor die ik nu door Eric moet verwijderen(srs)
Zucht, leer lezen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik troll nooit op dit acc, daar heb ik een kloontje voor die ik nu door Eric moet verwijderen(srs)
Ik heb nu ook "matig overgewicht". Volgende stap is obees zijnvolgens mijn bmi heb ik nu overgewicht, ben ik nu geen ecto meer?![]()

Reden 200 km/h over snelweg, paar verdwaalde auto's op de linker baan gepasseerd over de rechter baan, chick gaf geen ****.
Waarom zijn ze niet allemaal zo?
En paar t-shirts gehaald voor t mooie weer.
Inb4 angelus over waarom met chick de stad in, ben je beta?
Reden 200 km/h over snelweg, paar verdwaalde auto's op de linker baan gepasseerd over de rechter baan, chick gaf geen ****.

Ik reed en het was niet mijn auto waar we in reden.
Is een range rover sport die verkocht is aan een andere garage en die ik morgen daar heen moet brengen![]()

Reed daarnet 350km per uur over een pleintje, iedereen admireerde.
Toen werd ik wakker en was ik nog steeds een schrale ecto met een minderwaardigheidscomplex.
UmadBen ik een p*ssy als ik al hartkloppingen voel op 120 km ?![]()
Ik weet dat ik goed kan rijden en zorg dat ik nooit zo ver ga dat er geen mogelijkheid is tot uitwijken of fouten opvangen. Daarnaast ben ik er gewoon aan gewend denk ik, als je 250 + rijdt dan is je snelheidsgevoel voor minimaal een week compleet verdwenen. Zeker als er geen verkeer is voor een referentie snelheid rij je zo te hard zonder het door te hebben.
Half uur in de zon en ik verbrand al. In maart. Dat dere white genetics![]()