XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

volgens mijn bmi heb ik nu overgewicht, ben ik nu geen ecto meer? :rolleyes:

Zonnen in de tuin :cool:

lekker weer weer

Ik troll nooit op dit acc, daar heb ik een kloontje voor die ik nu door Eric moet verwijderen :( (srs)

Hoe ****ing zielig ben je dan, als je eerst gaat haten op trolls terwijl je zelf niet eens op je eigen account durft te trollen maar daar zelfs gewoon een aparte account voor maakt.
ik vond je al zielig nadat je die 20*160 claimde maar nu....

:roflol: Reden 200 km/h over snelweg, paar verdwaalde auto's op de linker baan gepasseerd over de rechter baan, chick gaf geen ****.

Waarom zijn ze niet allemaal zo? :sad:

En paar t-shirts gehaald voor t mooie weer.

Inb4 angelus over waarom met chick de stad in, ben je beta?

:roflol: Reden 200 km/h over snelweg, paar verdwaalde auto's op de linker baan gepasseerd over de rechter baan, chick gaf geen ****.

pics van nieuwe shirts?

Reed ze in jouw auto?
Lekker zonnetje.

Het zonnetje maakt mijn dag zeker goed. En dat ik gisteren 4 km in 30 minuten hebt gehaald. Daar ben ik nu nog van aan het genieten. :cool:

Reed daarnet 350km per uur over een pleintje, iedereen admireerde.

Toen werd ik wakker en was ik nog steeds een schrale ecto met een minderwaardigheidscomplex.

Had ik laatste ook met mijn vriendinnetje achterop, haalde bijna 200 km/h op mijn fiets. Ging ik op de grote weg omdat de andere fietsers anders zo in de weg reden. Zij gaf ook geen kick!

Heb ook nieuw Hema onderbroeken gehaald voor het mooi weer.

Reed daarnet 350km per uur over een pleintje, iedereen admireerde.

Toen werd ik wakker en was ik nog steeds een schrale ecto met een minderwaardigheidscomplex.

:roflol: Umad

Ga geen foto's van chicks/auto's van anderen plaatsen dus nothing to see here.

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Ben ik een p*ssy als ik al hartkloppingen voel op 120 km ? :o

:o Ik weet dat ik goed kan rijden en zorg dat ik nooit zo ver ga dat er geen mogelijkheid is tot uitwijken of fouten opvangen. Daarnaast ben ik er gewoon aan gewend denk ik, als je 250 + rijdt dan is je snelheidsgevoel voor minimaal een week compleet verdwenen. Zeker als er geen verkeer is voor een referentie snelheid rij je zo te hard zonder het door te hebben.

Half uur in de zon en ik verbrand al. In maart. Dat dere white genetics :roflol:

Terug
Naar boven