AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • :o Ik weet dat ik goed kan rijden en zorg dat ik nooit zo ver ga dat er geen mogelijkheid is tot uitwijken of fouten opvangen. Daarnaast ben ik er gewoon aan gewend denk ik, als je 250 + rijdt dan is je snelheidsgevoel voor minimaal een week compleet verdwenen. Zeker als er geen verkeer is voor een referentie snelheid rij je zo te hard zonder het door te hebben.
    Jij lijkt op een oude maat van mij. Hij had altijd precies dezelfde praatjes enzo.
    Betaal jij ook chicks hun drakjes? dan foto voor instagram en zeggen dat je ze gefixt hebt?
    Of de mooiste van allemaal proefritjes gaan maken en dan posten dat je nieuwe mercedes onder je reet hebt?

    inb4 ik verzin alles voor aandacht, want mama verwaarloosd mij.
     
    Jij lijkt op een oude maat van mij. Hij had altijd precies dezelfde praatjes enzo.
    Betaal jij ook chicks hun drakjes? dan foto voor instagram en zeggen dat je ze gefixt hebt?
    Of de mooiste van allemaal proefritjes gaan maken en dan posten dat je nieuwe mercedes onder je reet hebt?

    inb4 ik verzin alles voor aandacht, want mama verwaarloosd mij.

    Nah, ik maak geen foto's omdat het niet mijn auto's zijn en schaad de integriteit van het bedrijf.

    Daarnaast heb ik geen minderwaardigheidscomplex dus ook niet echt de behoefte om overal foto's van te maken om mezelf te bewijzen.

    En meeste chicks waar ik mee om ga zijn geen pauper meisjes dus betalen alles gewoon zelf.
     
    over 100 minuten zit de maandagse werkdag er weer op.
     
    Ik geloof jasper wel, ik denk dat veel mensen hier gwn jaloers zijn op zijn succes ;)
     
    Ik geloof jasper wel, ik denk dat veel mensen hier gwn jaloers zijn op zijn succes ;)

    Pls t is op geen enkele manier succes :roflol:

    Ondanks veel geld blijf ik een 24 jarige die veel domme studie keuzes gemaakt heeft en nog maar 4 maanden in zijn leven gewerkt heeft.
     
    Pls t is op geen enkele manier succes :roflol:

    Ondanks veel geld blijf ik een 24 jarige die veel domme studie keuzes gemaakt heeft en nog maar 4 maanden in zijn leven gewerkt heeft.
    Maar je doet wel veel strakke k*tjes ;);)
     
    Back
    Naar boven