Overleden vriend die t niet aan zijn familie wilde nalaten omdat die hem in een internaat stopten toen zijn ouders overleden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

uwotmeight
Dat is wel chill
Heb je hem toevallig ook nog een handje geholpen? (zou ikwel doen voor een millie)
t is best wel sad als je vanaf je 15e een ruggenmerg ontsteking krijgtMet die ruggenmergontsteking?
Wat een lul..
Hoe is zon kind op zn 15e al zo rijk dan?

Maar die naaien je in elk gat wat je hebt, dat is niets nieuws![]()

Vergelijkings foto gemaakt met een jaar geleden, 12 kg zwaarder en fotos lijken het zelfde![]()
Moet je ook een keer gaan trainen sukkel...Vergelijkings foto gemaakt met een jaar geleden, 12 kg zwaarder en fotos lijken het zelfde![]()
Ze lijken imo vrijwel hetzelfde wat betreft vet, wat betreft massa zie ik wel verschil.
Justbart zit nu bijna op 20x200 squat, beter ga jij wat harder trainen en minder praten hier Hoody

echt hé en maar geen filmpje posten..
Ze lijken imo vrijwel hetzelfde wat betreft vet, wat betreft massa zie ik wel verschil.
Je hebt hem toch een BJ gegeven als dank?kom net een seconde of 10 later aan als een random kerel aan de fietsenrekken voor mijn gebouw, sluit mn fiets, staat kerel de deur open te houden zodat ik niet zou moeten wachten op de lift, was gewoon bijna 30 seconden aan het wachten op mij.
Faith in humanity restored.
kom net een seconde of 10 later aan als een random kerel aan de fietsenrekken voor mijn gebouw, sluit mn fiets, staat kerel de deur open te houden zodat ik niet zou moeten wachten op de lift, was gewoon bijna 30 seconden aan het wachten op mij.
Faith in humanity restored.