MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Had me flink verslapen en werd wakker toen verplicht college voor het mogen doen van examen al begonnen was, maar in de pauze sneaky erbij geglipt and niemand belangrijks noticed. Happydays
 
Had me flink verslapen en werd wakker toen verplicht college voor het mogen doen van examen al begonnen was, maar in de pauze sneaky erbij geglipt and niemand belangrijks noticed. Happydays

Een pauze tijdens examen? Volg je speciaal onderwijs oid?
 
Toch apart dat je geen vriendjes bent met corleone, jullie lijken uit 1 stuk hout gesneden.

ivo pls:rolleyes: ik heb al een bachelor diploma binnen (en over anderhalf jaar een master burgerlijk ingenieur), dus qua maatschappelijke status denk ik dat jij dichter staat bij onze vriend corleoné dan ik:roflol:

niet werken staat bij mij overigens gelijk aan eigen bedrijf en max 3 dagen per week 40 weken per jaar werken en toch meer verdienen dan de gemiddelde middenklasser. Een uitkering trekken is voor phaggots :)
 
Een pauze tijdens examen? Volg je speciaal onderwijs oid?

Neen. Bepaalde colleges zijn verplicht en absentie wordt genoteerd. Ben je absent bij die colleges dan mag je geen tentamen doen. Vandaag was er dus zo'n college. Geen tentamen.
 
Had me flink verslapen en werd wakker toen verplicht college voor het mogen doen van examen al begonnen was, maar in de pauze sneaky erbij geglipt and niemand belangrijks noticed. Happydays

aanwezigheidslijst ging pas rond in 2de helft vd les dan? slaat ook op geen hol:roflol:
 
ivo pls:rolleyes: ik heb al een bachelor diploma binnen (en over anderhalf jaar een master burgerlijk ingenieur), dus qua maatschappelijke status denk ik dat jij dichter staat bij onze vriend corleoné dan ik:roflol:

niet werken staat bij mij overigens gelijk aan eigen bedrijf en max 3 dagen per week 40 weken per jaar werken en toch meer verdienen dan de gemiddelde middenklasser. Een uitkering trekken is voor phaggots :)


Doesn't matter still virgin :roflol:
 
ivo pls:rolleyes: ik heb al een bachelor diploma binnen (en over anderhalf jaar een master burgerlijk ingenieur), dus qua maatschappelijke status denk ik dat jij dichter staat bij onze vriend corleoné dan ik:roflol:

niet werken staat bij mij overigens gelijk aan eigen bedrijf en max 3 dagen per week 40 weken per jaar werken en toch meer verdienen dan de gemiddelde middenklasser. Een uitkering trekken is voor phaggots :)

Ik had het meer hoe jullie over dingen denken, niet over mogelijke toekomstige baantjes of geld oid.

je leest de zin niet goed ivo

Verkapte ik vind ivo een schele downie post.

Neen. Bepaalde colleges zijn verplicht en absentie wordt genoteerd. Ben je absent bij die colleges dan mag je geen tentamen doen. Vandaag was er dus zo'n college. Geen tentamen.

Ah op die fiets, wat een strenge toestanden hebben ze geen absentie lijstje? Moet je de meester dan aanspreken met fuhrer?
 
Doesn't matter still virgin :roflol:
166.gif


Ik had het meer hoe jullie over dingen denken, niet over mogelijke toekomstige baantjes of geld oid.

hoe wij over dingen denken is ook COMPLEET verschillend, corleoné is hoogstwss de persoon waar ik het meeste discussies mee heb gehad van heel dbb (ofwel hij, ofwel yasmine)
 
Ik had het meer hoe jullie over dingen denken, niet over mogelijke toekomstige baantjes of geld oid.

Ik vind Angelus en Corleone daar juist véél in verschillen:scratch:
 
Ik lach me kapot om je reacties, irriteer ik je met met mijn vergelijking?

niet meer of niet minder dan de 12.25 andere foute posts waar ik op een dag op reageer :)
 
niet meer of niet minder dan de 12.25 andere foute posts waar ik op een dag op reageer :)

Dan is het goed corleone, ik wens je nog veel succes met de leegte accepteren en voor je uit te kijken terwijl je naar prince luistert.
 
Dan is het goed corleone, ik wens je nog veel succes met de leegte accepteren en voor je uit te kijken terwijl je naar prince luistert.

bedankt ivo!
 
hebben jullie ook wel eens z'n momentje van, hey laat ik toto africa luisteren en de tekst meezingen

terwijl ik de tekste maar 10% ken

llalalaalalalal
 
ivo pls:rolleyes: ik heb al een bachelor diploma binnen (en over anderhalf jaar een master burgerlijk ingenieur), dus qua maatschappelijke status denk ik dat jij dichter staat bij onze vriend corleoné dan ik:roflol:

niet werken staat bij mij overigens gelijk aan eigen bedrijf en max 3 dagen per week 40 weken per jaar werken en toch meer verdienen dan de gemiddelde middenklasser. Een uitkering trekken is voor phaggots :)
Det dere opscheppen. Ik ga echt lachen als je droom niet uitkomt en je ww gaat trekken en op corleone gaat lijken:roflol:

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

hebben jullie ook wel eens z'n momentje van, hey laat ik toto africa luisteren en de tekst meezingen

terwijl ik de tekste maar 10% ken

llalalaalalalal
Waarom zit jij weer van dat rare Limburgs te typen????
 
Back
Naar boven