AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Det dere opscheppen. Ik ga echt lachen als je droom niet uitkomt en je ww gaat trekken en op corleone gaat lijken:roflol:

b*ch please:eyes: 1: ik schep niet op, en 2: denk je nu echt dat ik geen plan B, C en D heb? je hebt echt geen idee wie je voor je hebt:roflol:

Det dere opscheppen. Ik ga echt lachen als je droom niet uitkomt en je ww gaat trekken en op corleone gaat lijken:roflol:

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Waarom zit jij weer van dat rare Limburgs te typen????

Angelus moet het wel hééél bont maken, wilt hij rond zijn 30ste geen miljonair zijn:roflol:

:o tja limburg sws rare taal :D

Hoi Kanye, Mutha****ing gayfish.

Weer last van je narcisme?:lol:

"je hebt echt geen idee wie je voor je hebt" is niet opscheppend als je het zegt in de context waar mensen je eerst afschilderen als een dagdromende r*tard. Het KAN opscheppend zijn als ik daarmee bedoel dat ik buitengewoon ben, echter bedoelde ik dat niet, eerder dat ik realistisch ben en niet al mn geld op 1 paard inzet zoals de dagdromende r*tard die jij kennelijk voor je zag;)

"je hebt echt geen idee wie je voor je hebt" is niet opscheppend als je het zegt in de context waar mensen je eerst afschilderen als een dagdromende r*tard. Het KAN opscheppend zijn als ik daarmee bedoel dat ik buitengewoon ben, echter bedoelde ik dat niet, eerder dat ik realistisch ben en niet al mn geld op 1 paard inzet zoals de dagdromende r*tard die jij kennelijk voor je zag;)

Wat zijn je andere plannen? Of is dat geheim.

Dus we zijn het erover eens dat ik gelijk heb, EINDELIJK!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat zijn je andere plannen? Of is dat geheim.

staan grotendeels los van veel geld verdienen, plan b is bv in thailand gaan zitten met een baantje als scubainstructeur en beetje bijverdienen met poker/swingtraden.

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

helemaal niet

Zo krijg je nooit een vriendin man... Af en toe gewoon je ongelijk toegeven i.p.v. full r*tard te gaan ontkennen:roflol:
ik heb je net in 3 regels tekst uitgelegd waarom je verkeerd bent, ipv met een tegenargument te komen claim je je gelijk en eis je dat ik het erken en kom je tenslotte aan met emotionele/ad hominem argumenten. Met jou discussieren is inderdaad een goede voorbereiding op het krijgen van een vriendin:)

:(

staan grotendeels los van veel geld verdienen, plan b is bv in thailand gaan zitten met een baantje als scubainstructeur en beetje bijverdienen met poker/swingtraden.

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

helemaal niet

Er zijn trouwens ook redelijk veel proggers in Thailand, omdat het leven daar zo ****ing goedkoop is. Vergaderingen doen ze via Skype etc. Miss iets voor jou?

Er zijn trouwens ook redelijk veel proggers in Thailand, omdat het leven daar zo ****ing goedkoop is. Vergaderingen doen ze via Skype etc. Miss iets voor jou?

idd ook n optie, maar heb liever mn eigen stekje hier of in NL en dat ik gewoon ****ing vaak op reis ga door het jaar (plan A).

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Waarom zit jij weer van dat rare Limburgs te typen????

Halt de waffel angers dauw ich dich met de moel in de drèk ! sjnotnaas

Terug
Naar boven