MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

OT: heb zin om te trainen maar ben al 4x geweest van de week. verder is de sportschool niet eens open :roflol:

net gewerkt, 7 uur lang :o
vanavond stappuuuhhh

oh en zo nog ff slapen :roflol:

Paris, hoe duur is een backfilling tattoo eigenlijk?

sleutel van nieuwe appartement

:$

mijn nieuwe openingszin die ik tegen mijn denkbeeldige vriendin daarnet hebt gezegd ;
"Hey do you like water?" "Yeah" "Good, then you already like 72% of me

en het beviel haar :heart:

Party time dadelijk

Zeker omdat je een meisje bent:(

Nice brah, bekijk het zo: Je weegt nog steeds meer dan mij!:)
Hij weegt ook meer dan jou, dus zoveel zegt dat niet.
freak288x266.jpg - 211391

Wederom een topic totaal verdoet door Klaaswitz en zijn tegenhangers. Hebben ze wat van anderen te zeggen terwijl ze zelf topic na topic verkankeren met hun gezeik en gedram.

Prachtig.

Wederom een topic totaal verdoet door Klaaswitz en zijn tegenhangers. Hebben ze wat van anderen te zeggen terwijl ze zelf topic na topic verkankeren met hun gezeik en gedram.

Prachtig.

Big T, ik vindt dat dit toch wel minstens een permanente ban verdient hoor.. :)

:roflol: no offence brah, just kiddin'

Vandaag 8 uur gewerkt, en vanavond maar es uitrusten ofzo.. facking k*t om met moordende spierpijn te werken :p

Super ecto loopt de gym binnen. Gaat lopen op de loopband, doet erna crunches en gaat vervolgens op de crosstrainer. Super ecto verlaat de gym.

Hangt puur af van de artiest, de uren die erin kruipen, schaduwen, details, blabla.
Upper back vullend, helemaal geshaded, en een engel die een 81mm granaat vasthoud ;) Maar weet jij wss ook niet

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

Super ecto loopt de gym binnen. Gaat lopen op de loopband, doet erna crunches en gaat vervolgens op de crosstrainer. Super ecto verlaat de gym.
Miss is zijn doel wel beter in conditie komen. Dan is dit toch niet zo vreemd?

en dat maakt je dag goed?

for the LOL's :p
Vond het wel een grappig gezicht :D Hij ging btw ook nog ff roeien.

Upper back vullend, helemaal geshaded, en een engel die een 81mm granaat vasthoud ;) Maar weet jij wss ook niet

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

Miss is zijn doel wel beter in conditie komen. Dan is dit toch niet zo vreemd?
Dan is het verhaal minder leuk.

Terug
Naar boven