Paris
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 455
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 55kg
- Vetpercentage
- 22%
Nope, too bad, want ik verlang ook

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toch niet met je snikkel in het pus lopen roeren he![]()
nix over klavertjes 4

mijn nieuwe openingszin die ik tegen mijn denkbeeldige vriendin daarnet hebt gezegd ;
"Hey do you like water?" "Yeah" "Good, then you already like 72% of me
en het beviel haar![]()

Not even mad.
OT: Net even gebelt met tattooshop, krijg korting voor mijn verjaardag blijkbaar100€ af, yay!

Zometeen weer bij andere sportschool kijken en dan mijn keuze maken.
Kers is going back training, lightweight baby!!

Wederom een topic totaal verdoet door Klaaswitz en zijn tegenhangers. Hebben ze wat van anderen te zeggen terwijl ze zelf topic na topic verkankeren met hun gezeik en gedram.
Prachtig.

no offence brah, just kiddin'Paris, hoe duur is een backfilling tattoo eigenlijk?
Super ecto loopt de gym binnen. Gaat lopen op de loopband, doet erna crunches en gaat vervolgens op de crosstrainer. Super ecto verlaat de gym.

Upper back vullend, helemaal geshaded, en een engel die een 81mm granaat vasthoudHangt puur af van de artiest, de uren die erin kruipen, schaduwen, details, blabla.
Maar weet jij wss ook nietMiss is zijn doel wel beter in conditie komen. Dan is dit toch niet zo vreemd?Super ecto loopt de gym binnen. Gaat lopen op de loopband, doet erna crunches en gaat vervolgens op de crosstrainer. Super ecto verlaat de gym.
Vond het wel een grappig gezicht
Hij ging btw ook nog ff roeien.Dan is het verhaal minder leuk.Upper back vullend, helemaal geshaded, en een engel die een 81mm granaat vasthoudMaar weet jij wss ook niet
---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------
Miss is zijn doel wel beter in conditie komen. Dan is dit toch niet zo vreemd?