- Waardering
- 12.551
Heb er gisteravond een punt achter gezet, baal er wel van want ze is echt gewoon superlekker maar ook echt een zware psycho.
Lijkt verdomme wel of ik het patent heb op dat soort wijven.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hahahaha, dat praatje met die lekkere psychopaat van je heeft niet goed uitgepakt?![]()
?yes brah

Lekker laten hangen dan, je hebt haar wel gedaan toch?Heb er gisteravond een punt achter gezet, baal er wel van want ze is echt gewoon superlekker maar ook echt een zware psycho.
Lijkt verdomme wel of ik het patent heb op dat soort wijven.![]()
Lekker laten hangen dan, je hebt haar wel gedaan toch?
Treurig man, maar als ze zelfs zo leip was moet het wel erg geweest zijn.Nee man, dat niet eens.Ze zou dit weekend bij mij zijn maar daar had ik al geen zin meer in.Kan je nagaan.
Treurig man, maar als ze zelfs zo leip was moet het wel erg geweest zijn.
Wees blij dat je ervan af bent.

Net 130kg kunnen deadliften <3
Doe het pas een paar weekjes, had onderrug problemen ervoor.
Afgelopen Dinsdag was het nog 120kg btw.
!!!!
Valt alleen te snappen als je verstand hebt van relaties en vrouwen lorenz, dat gaat niet zo maar.Paris zeker...
Maar waarom volgde je onze tips dan niet, als ze volgens jou zo superlekker was...
Paris zeker...
Maar waarom volgde je onze tips dan niet, als ze volgens jou zo superlekker was...

Valt alleen te snappen als je verstand hebt van relaties en vrouwen lorenz, dat gaat niet zo maar.

Nee brah integendeel, er zijn nog wat puntjes naar boven gekomen dat m'n bek openviel van: wtf?!?.
Wahahaha... Kan je niet een beetje prijsgeven? Waren het van die vuile hoerige coïtusverhalen, drugsfeiten, gestoorde ex vriendjes...?