nu ben je ****ed als marcel3000 ooit een tijdmachine weet te bemachtigen.
Waarom? Volgens mij kun je ook bij het kadaster/gemeente kijken naar op welke naam een huis geregistreerd is geweest.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nu ben je ****ed als marcel3000 ooit een tijdmachine weet te bemachtigen.

Waarom? Volgens mij kun je ook bij het kadaster/gemeente kijken naar op welke naam een huis geregistreerd is geweest.
![]()

Das echt voor de deur hier jaAls je wat verder naar links panned zie je mijn geboortehuisStaat er nu net niet op. Hofwijckplein 1.
, ik heb wel geluk met mijn uitzicht. De bar op de bovenste etage kijkt uit op de andere (lelijke) kant van den haag terwijl ik gewoon een real life HD wallpaper uitzicht heb
Zonsondergang (de camera van me htc one is helaas behoorlijk k*t):
denk niet dat zn geboortehuis op zijn naam staat, noch dat eric zn familie de enige reitsma's in den haag zijn![]()
![]()

Mwaa, als je contacten hebt
Waar een wil is is een weg
GBA toegang is niet zo makkelijk meer en die mafkees mag wat mij betreft langskomen hoor.

![]()
Was een huurhuis, kadaster heb je dan niet veel aan.

Past mij ook die beschrijving.
En ik kom ook wel eens in De Haag omdat ze daar vandaan komt.

Ik dacht dat jullie allemaal racisten waren in Pekela?
GBA toegang is niet zo makkelijk meer en die mafkees mag wat mij betreft langskomen hoor.