AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • nu ben je ****ed als marcel3000 ooit een tijdmachine weet te bemachtigen.

    Waarom? Volgens mij kun je ook bij het kadaster/gemeente kijken naar op welke naam een huis geregistreerd is geweest.

    :trollface:
     
    Waarom? Volgens mij kun je ook bij het kadaster/gemeente kijken naar op welke naam een huis geregistreerd is geweest.

    :trollface:

    denk niet dat zn geboortehuis op zijn naam staat, noch dat eric zn familie de enige reitsma's in den haag zijn:eyes:
     
    Als je wat verder naar links panned zie je mijn geboortehuis :D Staat er nu net niet op. Hofwijckplein 1.
    Das echt voor de deur hier ja :D, ik heb wel geluk met mijn uitzicht. De bar op de bovenste etage kijkt uit op de andere (lelijke) kant van den haag terwijl ik gewoon een real life HD wallpaper uitzicht heb :roflol: Zonsondergang (de camera van me htc one is helaas behoorlijk k*t):
    16ln29i.jpg
     
    denk niet dat zn geboortehuis op zijn naam staat, noch dat eric zn familie de enige reitsma's in den haag zijn:eyes:

    Kerel van 40 met een exotische vriendin

    Denk dat dat het aantal flink moet verminderen.
     
    Mwaa, als je contacten hebt :roflol:

    Waar een wil is is een weg

    GBA toegang is niet zo makkelijk meer en die mafkees mag wat mij betreft langskomen hoor.
     
    GBA toegang is niet zo makkelijk meer en die mafkees mag wat mij betreft langskomen hoor.

    Ach marcel doet geen vlieg kwaad volgens mij :o

    ik zou wel een selfie willen van mij met jou, op een racefiets
     
    Waarom? Volgens mij kun je ook bij het kadaster/gemeente kijken naar op welke naam een huis geregistreerd is geweest.

    :trollface:

    Was een huurhuis, kadaster heb je dan niet veel aan.
     
    Was een huurhuis, kadaster heb je dan niet veel aan.

    Gewoon met een camera en meisje dat zich voor doet als jouw lang verloren dochter op pad, beetje goed kunnen lullen en je komt overal wel achter. :p
     
    nadat ik kan zeggen dat ik op dezelfde plek heb gestaan als adolf hitler in parijs, kan ik nu ook zeggen dat obama op precies dezelfde plek heeft gestaan als ik. ik voel me echt heel speciaal nu
     
    Back
    Naar boven