AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Zoals? Toen die beleggers voor je deur stonden?

Die bedreigden me alleen maar met de dood. Heb wel eens zo'n figuur opgebeld om een afspraak te maken.

Had Marcel jouw adres niet proberen te kopen bij een dbb'er wiens naam ik niet zal vernoemen? :roflol:

Ik heb Marcel nog een mail gestuurd omdat ik wel wat wilde verdienen eigenlijk:

Hoi Marcel,

Ik las op Facecrap dat je serieus geld wil bieden voor mijn adres. Wat schuift het, misschien heb ik wel interesse. Wat wil je trouwens doen als je mijn adres hebt? Koffie schenk ik niet, maar heb wel water en een stukje brood als je dat lekker vindt.

grtz,

Eric(R).

haha wat eric, was je een malafide fonds manager of wat?

haha wat eric, was je een malafide fonds manager of wat?

Moderator op een beleggings-chat :D Ging er vele malen harder aan toen dan hier. Zal er wel aan liggen dat het spelletje soms om behoorlijke grote sommen geld ging, dan draaien mensen wel eens door.

Moderator op een beleggings-chat :D Ging er vele malen harder aan toen dan hier. Zal er wel aan liggen dat het spelletje soms om behoorlijke grote sommen geld ging, dan draaien mensen wel eens door.
Wauw jij bent echt stoer! Teach me master:rolleyes:

:roflol: blaffende honden bijten niet

40+ er, hij is geboren in 1967. Inderdaad wel grappig, daar doen we het eigenlijk allemaal voor. Ragende users die boos op je worden om wat uitgedeelde kaarten.
Serieus? Dan doet hij toch niet slecht met z'n 18 jarige vriendin

Terug
Naar boven