- Waardering
- 796
Er zijn 2 behoorlijk snelle liften, valt echt reuze mee dus.Iedere keer 25 verdiepingen omhoog om naar je huis te gaan? Nope, dat mire' ik niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn 2 behoorlijk snelle liften, valt echt reuze mee dus.Iedere keer 25 verdiepingen omhoog om naar je huis te gaan? Nope, dat mire' ik niet
Ik heb wel voor hetere vuren gestaan dan een internetridder met wat dreigende taal.Ik heb wel voor hetere vuren gestaan dan een internetridder met wat dreigende taal.
Had Marcel jouw adres niet proberen te kopen bij een dbb'er wiens naam ik niet zal vernoemen?Ik heb wel voor hetere vuren gestaan dan een internetridder met wat dreigende taal.

Had Marcel jouw adres niet proberen te kopen bij een dbb'er wiens naam ik niet zal vernoemen?![]()
Hoi Marcel,
Ik las op Facecrap dat je serieus geld wil bieden voor mijn adres. Wat schuift het, misschien heb ik wel interesse. Wat wil je trouwens doen als je mijn adres hebt? Koffie schenk ik niet, maar heb wel water en een stukje brood als je dat lekker vindt.
grtz,
Eric(R).
haha wat eric, was je een malafide fonds manager of wat?
Ging er vele malen harder aan toen dan hier. Zal er wel aan liggen dat het spelletje soms om behoorlijke grote sommen geld ging, dan draaien mensen wel eens door.Wauw jij bent echt stoer! Teach me masterModerator op een beleggings-chatGing er vele malen harder aan toen dan hier. Zal er wel aan liggen dat het spelletje soms om behoorlijke grote sommen geld ging, dan draaien mensen wel eens door.

Ik heb wel voor hetere vuren gestaan dan een internetridder met wat dreigende taal.

Hij is nog redelijk pissed op jou, meer dan jij waarschijnlijk zelf denkt.
Adres aan Marcel is geen goed idee.

Ik heb een hoop gemist volgens mij.Hij is nog redelijk pissed op jou, meer dan jij waarschijnlijk zelf denkt.
Hij is nog redelijk pissed op jou, meer dan jij waarschijnlijk zelf denkt.

Een 30+'er die na een jaar boos is op een moderator van een forum![]()
Serieus? Dan doet hij toch niet slecht met z'n 18 jarige vriendin40+ er, hij is geboren in 1967. Inderdaad wel grappig, daar doen we het eigenlijk allemaal voor. Ragende users die boos op je worden om wat uitgedeelde kaarten.
Serieus? Dan doet hij toch niet slecht met z'n 18 jarige vriendin