- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig traint niemand van DBB (niemand die er regelmatig zit) bij de sportschool waar ik zit en train ik meestal op tijden dat de meeste werken/op school zitten.
Ik kan niet fijn trainen als ik weet dat er bekenden kijken of zoIrriteer me daaraan (mensen die met mij mee trainen uitgezonderd).

Ik wacht nog op de dag waarop iemand mij vraagt of ik DE pleurklaat ben.
Nee ik dan met m'n pics van schijt, visblowjob en weet ik veel waar een normaal mens zich eigenlijk voor moet schamenDunno, heb zoveel gay en beta shit op 't forum gepost dat ik me een beetje zou schamen...![]()
Ja, stuk of 5x of zo. Waren maar members die niet echt bekend zijn. Mensen met 50 posts.
Ben jij DE pleurklaat?Ik wacht nog op de dag waarop iemand mij vraagt of ik DE pleurklaat ben.
Net 50 paginas terug gelezen. Heeft die Ciko met z'n 260KG squat ooit wat gepost?
Die 20x 170 heb ik bewust op een rustig tijdstip behaald, juist om die reden.
Ik wil het best een keer vidden, maar dan moet ik even een andere gym uitzoeken![]()

Die 20x 170 heb ik bewust op een rustig tijdstip behaald, juist om die reden.
Ik wil het best een keer vidden, maar dan moet ik even een andere gym uitzoeken![]()
Dunno, heb zoveel gay en beta shit op 't forum gepost dat ik me een beetje zou schamen...![]()
Ook wel grappig om dbb´ers IRL te ontmoeten.Gelukkig traint niemand van DBB (niemand die er regelmatig zit) bij de sportschool waar ik zit en train ik meestal op tijden dat de meeste werken/op school zitten.
Ik kan niet fijn trainen als ik weet dat er bekenden kijken of zoIrriteer me daaraan (mensen die met mij mee trainen uitgezonderd).
Ik wacht nog op de dag waarop iemand mij vraagt of ik DE pleurklaat ben.
heb het zelfdeOok wel grappig om dbb´ers IRL te ontmoeten.
ken jij geen mensen in de sportschool dan die je daar heb leren kennen? Bij mij is het echt af en toe als ik binnenloop, hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey. Ik vind het altijd wel leuk als er mensen zijn die ik ken, kan je een beetje praten en heb je gelijk een spotter.
HAHA ik heb je al gedectived op Facebook!!!
heb het zelfdeOok wel grappig om dbb´ers IRL te ontmoeten.
ken jij geen mensen in de sportschool dan die je daar heb leren kennen? Bij mij is het echt af en toe als ik binnenloop, hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey. Ik vind het altijd wel leuk als er mensen zijn die ik ken, kan je een beetje praten en heb je gelijk een spotter.
HAHA ik heb je al gedectived op Facebook!!!
ben wel benieuwd hoor. Denk dat mensen wel respect hebben als je gewoon serieus logt
De kans dat ik niet meer anoniem ben, ik hoor vaak allemaal B&F gesprekken in mijn gym, kans is sowieso groot dat er een DBBer in mijn gym zit, of mijn gym herkent via zo'n vid.
Ben niet echt een persoon die op ''spotlights'' geilt.
Maar als jullie 't normaal vragen ipv een heel topic erover te maken, wil ik die 20x 170 best in een andere gym vidden.
Het zal dan ook niet terug in mijn sig komen tot 't op film staat.
Nou nou, populaire jonge. Ik ken echt bijna niemand in de sportschool, heb er ook geen behoefte aan. Muziek in en lekker mn eigen ding doen.
Ik vind het ook altijd wel gezellig als er veel bekenden trainen. Ik ben toch altijd meer aan het praten en rusten dan dat ik wat doe en anders zit ik maar kansloos voor me uit te staren als er niemand is.
Ik ken mensen wel van de sportschool, maar ik heb er verder niks mee ofzo. Op het tijdstip dat ik train zie ik soms wel een bekende, die er vaker traint, maar ik heb geen behoefte om ermee te praten.

precies. Altijd gezellie
ik dacht dat vrouwen altijd veel praten![]()