AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik wacht nog op de dag waarop iemand mij vraagt of ik DE pleurklaat ben.

Gelukkig traint niemand van DBB (niemand die er regelmatig zit) bij de sportschool waar ik zit en train ik meestal op tijden dat de meeste werken/op school zitten.
Ik kan niet fijn trainen als ik weet dat er bekenden kijken of zo :o Irriteer me daaraan (mensen die met mij mee trainen uitgezonderd).

Heb ik ook een beetje:o

Vind juist leuk dat er iemand bekent in de gym is beetje roepen en schelden mekaar wat pesten, grapjes maken, is lachen en motiveert me wel, tegen dat ik er maar alleen ben :)
een lekkere chik in de gym motiveert ook natuurlijk :D

Dunno, heb zoveel gay en beta shit op 't forum gepost dat ik me een beetje zou schamen...:o
Nee ik dan met m'n pics van schijt, visblowjob en weet ik veel waar een normaal mens zich eigenlijk voor moet schamen
Srs :roflol: ?

Morgen in heerlen trouwens?
Ja, stuk of 5x of zo. Waren maar members die niet echt bekend zijn. Mensen met 50 posts.
Wellicht Heerlen, geen idee of we wat gaan doen morgen.

Wij hebben ook geen BBérs in de gym. Ik heb een form check staan. Eerst was ik bang dat mensen het misschien gingen zien. Maar care.. ik voer mijn hobby uit en probeer progressie te behalen. Ieder z'n ding.

OT: 100KG deadlift PR. Niet heel veel gewicht. Maar toch leuk om te zien dat je progressie maakt.

Hoedie je mag wel in mn homegym die squat doen als ik weg ben,mn moeder doet wel open

Ik denk dat als Hoody net zoveel trainde als hij hier fabeltjes schrijft, zou misschien die 170 squat kunnen halen :p

Net 50 paginas terug gelezen. Heeft die Ciko met z'n 260KG squat ooit wat gepost?

Die 20x 170 heb ik bewust op een rustig tijdstip behaald, juist om die reden.
Ik wil het best een keer vidden, maar dan moet ik even een andere gym uitzoeken:scratch:

Wel knap dat je zon bullshit verhaal zo hard kan volhouden. Ik wil best mijn homegym in een garagebox stallen en speciaal aan jou beschikbaar stelln daarvoor. ;)
de dag dat jij een vid posts is de dag dat ik kan vliegen

Dunno, heb zoveel gay en beta shit op 't forum gepost dat ik me een beetje zou schamen...:o

heb het zelfde :o Ook wel grappig om dbb´ers IRL te ontmoeten.

Gelukkig traint niemand van DBB (niemand die er regelmatig zit) bij de sportschool waar ik zit en train ik meestal op tijden dat de meeste werken/op school zitten.
Ik kan niet fijn trainen als ik weet dat er bekenden kijken of zo :o Irriteer me daaraan (mensen die met mij mee trainen uitgezonderd).

ken jij geen mensen in de sportschool dan die je daar heb leren kennen? Bij mij is het echt af en toe als ik binnenloop, hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey. Ik vind het altijd wel leuk als er mensen zijn die ik ken, kan je een beetje praten en heb je gelijk een spotter.

Ik wacht nog op de dag waarop iemand mij vraagt of ik DE pleurklaat ben.

HAHA ik heb je al gedectived op Facebook!!!

ken jij geen mensen in de sportschool dan die je daar heb leren kennen? Bij mij is het echt af en toe als ik binnenloop, hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey. Ik vind het altijd wel leuk als er mensen zijn die ik ken, kan je een beetje praten en heb je gelijk een spotter.

Nou nou, populaire jonge. Ik ken echt bijna niemand in de sportschool, heb er ook geen behoefte aan. Muziek in en lekker mn eigen ding doen.

Ik ken mensen wel van de sportschool, maar ik heb er verder niks mee ofzo. Op het tijdstip dat ik train zie ik soms wel een bekende, die er vaker traint, maar ik heb geen behoefte om ermee te praten.

ben wel benieuwd hoor. Denk dat mensen wel respect hebben als je gewoon serieus logt

Dat logje kan me gestolen worden, iedereen kan gewichten verzinnen. Ik wil wel is een filmpje zien van zijn squat. Ik snap niet dat iemand met de beste squat van het forum (als het echt zo is) er geen filmpje van maakt.

De kans dat ik niet meer anoniem ben, ik hoor vaak allemaal B&F gesprekken in mijn gym, kans is sowieso groot dat er een DBBer in mijn gym zit, of mijn gym herkent via zo'n vid.

Doe je je anders voor op het forum dan je bent ofzo? Iedereen op dit forum weet wie ik ben, en dbbers van de sportschool weten ook dat ik op dbb zit. Lekker interessant allemaal.

Ben niet echt een persoon die op ''spotlights'' geilt.
Maar als jullie 't normaal vragen ipv een heel topic erover te maken, wil ik die 20x 170 best in een andere gym vidden.
Het zal dan ook niet terug in mijn sig komen tot 't op film staat.

Dat verklaart waarom je steeds over je squat pr's begon en ze in je handtekening zette. ****ing logisch allemaal.

Nou nou, populaire jonge. Ik ken echt bijna niemand in de sportschool, heb er ook geen behoefte aan. Muziek in en lekker mn eigen ding doen.

Ik vind het ook altijd wel gezellig als er veel bekenden trainen. Ik ben toch altijd meer aan het praten en rusten dan dat ik wat doe en anders zit ik maar kansloos voor me uit te staren als er niemand is.

Ik vind het ook altijd wel gezellig als er veel bekenden trainen. Ik ben toch altijd meer aan het praten en rusten dan dat ik wat doe en anders zit ik maar kansloos voor me uit te staren als er niemand is.

precies. Altijd gezellie

Ik ken mensen wel van de sportschool, maar ik heb er verder niks mee ofzo. Op het tijdstip dat ik train zie ik soms wel een bekende, die er vaker traint, maar ik heb geen behoefte om ermee te praten.

ik dacht dat vrouwen altijd veel praten ???

Terug
Naar boven