MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • precies. Altijd gezellie



    ik dacht dat vrouwen altijd veel praten ???

    Als ik met iemand mee train (of diegene met mij) praat ik wel ja (niet veel, want dat verpest concentratie, ik praat wel een andere keer veel met diegene), maar als ik met een onbekende praat (wel eens gedaan) dan houden ze me van mijn training en concentratie af, omdat de meeste in mijn sportschool óf komen om te praten(en dan ook veel en lang praten), óf komen om te trainen en niet willen praten.
    Mijn concentratie vermindert dus als ik ga lopen praten met anderen, wellicht iets om aan te werken, maargoed. Ik vind het wel prima zo.
     
    Sommigen vinden het in het echt te eng en hebben dbb als uitlaatklep.

    hey ivo, kies eens 1 van deze 6 dingen:
    rood, zwart, hoog, laag, even, of oneven.
     
    Trek as we speak een half litertje despo open, straks eerste festival van het jaar. Heb totaal niks met de monarchie maar gaan er een leuk feestje van maken.
     
    Trek as we speak een half litertje despo open, straks eerste festival van het jaar. Heb totaal niks met de monarchie maar gaan er een leuk feestje van maken.

    rood, zwart, hoog, laag, even, of oneven, KIEZEN NU!
     
    Niemand wil angelus zijn spelletje spelen, voor je het weet zit in een saw film en wordt je familie uitgemoord.
     
    ik wil gewoon roulette spelen maar wil niet de verantwoordelijkheid dragen van de verkeerde keuze te hebben gemaakt :(
     

    gelukkig dat xyzyx je voor was op facebook, die zei zwart en het heeft me 50 euro opgeleverd. Ik weet nu al dat ik nooit naar jou ga luisteren:roflol:
     
    gelukkig dat xyzyx je voor was op facebook, die zei zwart en het heeft me 50 euro opgeleverd. Ik weet nu al dat ik nooit naar jou ga luisteren:roflol:
    gif.gif
     
    gelukkig dat xyzyx je voor was op facebook, die zei zwart en het heeft me 50 euro opgeleverd. Ik weet nu al dat ik nooit naar jou ga luisteren:roflol:

    Dit is nep, je wou gewoon dat wij ons rot zouden voelen omdat je door ons geld zou winnen. Mooi dat dat niet gelukt is.
     
    jasper heeft me net in totaal 200 euro gewonnen:cool:

    ---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

    Dit is nep, je wou gewoon dat wij ons rot zouden voelen omdat je door ons geld zou winnen. Mooi dat dat niet gelukt is.

    ik heb xyzyx beloond met karma, ik deel altijd in mijn winsten :)
     
    Nee ik dan met m'n pics van schijt, visblowjob en weet ik veel waar een normaal mens zich eigenlijk voor moet schamen

    Ja, stuk of 5x of zo. Waren maar members die niet echt bekend zijn. Mensen met 50 posts.
    Wellicht Heerlen, geen idee of we wat gaan doen morgen.

    vandaag vanaf 14:00 op corneliusplein heerlen strongman wedstrijd, als je niks te doen hebt ;)
     
    vandaag vanaf 14:00 op corneliusplein heerlen strongman wedstrijd, als je niks te doen hebt ;)

    waarom ook echt helemaal in heerlen? Echt een uithoek van het land. Beter gewoon in Leiden doen ofzo. Als het niet zo´n tyfus eind verweg was had ik denk ik wel komen kijken.
     
    opnieuw @iemand die niet tatt is: rood/zwart/hoog/laag/even/oneven
    als het juist blijkt krijg je karma
    zoniet zoek ik je op en maak ik je af
    not srs
    ded srs
    spoiler om het af te leren
     
    Back
    Naar boven