AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

waarom ook echt helemaal in heerlen? Echt een uithoek van het land. Beter gewoon in Leiden doen ofzo. Als het niet zo´n t*fus eind verweg was had ik denk ik wel komen kijken.

omdat mensen uit heerlen de wedstrijd organiseren :rolleyes:

er zijn gewoon wedstrijden buiten limburg

opnieuw @iemand die niet tatt is: rood/zwart/hoog/laag/even/oneven
als het juist blijkt krijg je karma
zoniet zoek ik je op en maak ik je af
not srs
ded srs
spoiler om het af te leren

Gooi een dobbelsteen, en bij bijv. 1 doe je rood, 2 zwart etc

Dan kan je de dobbelsteen blamen voor je falen

Gooi een dobbelsteen, en bij bijv. 1 doe je rood, 2 zwart etc

Dan kan je de dobbelsteen blamen voor je falen

tegen een dobbelsteen kan ik niet ragen, dan zie ik eruit als een mong**l :o (om maar niet te spreken van het feit dat ik dan naar beneden moet gaan, een spellendoos moet zoeken met een dobbelsteen in en al de bijbehorende trappen moet doen. Door zulke cardio verlies ik al mn gains van gisteren:o)

tegen een dobbelsteen kan ik niet ragen, dan zie ik eruit als een mong**l :o (om maar niet te spreken van het feit dat ik dan naar beneden moet gaan, een spellendoos moet zoeken met een dobbelsteen in en al de bijbehorende trappen moet doen. Door zulke cardio verlies ik al mn gains van gisteren:o)

Dobbelstenen

maar nu moet iedereen wel echt een t*ring eind rijden om er aan mee te doen. Waarom niet ergens in het midden van het land doen?

mensen uit heerlen zelf gaan het toch niet ergens in het midden van het land organiseren, waarom zou je dat doen. Je wilt het juist in je eigen stad doen, andere mensen organiseren het in hun steden

maar nu moet iedereen wel echt een t*ring eind rijden om er aan mee te doen. Waarom niet ergens in het midden van het land doen?

Omdat er meer wedstrijden zijn

Vandaag ook in Wapenveld en morgen natuurlijk in Soest

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

Haha die rus op 2.55 (en eerder ook nog). Kan amper lopen van een blessure of zo en toch nog zo liften

https://www.youtube.com/watch?v=hzKzYy7zuLM

:roflol: ROM der vrede en welvaart!!1 Zo kan ik het ook hoor

Vandaag lekker anti-gains maken in eindje

all mijn wannabe gains wegzuipen in eindhoven! Dis gun b goood

Nog helemaal niks gemerkt van faggy koningsdag en dalijk gewoon in homegym trainen. Heeft toch zijn voordelen om in the middle of nowhere te wonen

Nog helemaal niks gemerkt van faggy koningsdag en dalijk gewoon in homegym trainen. Heeft toch zijn voordelen om in the middle of nowhere te wonen
Ga zo legs aanpakken in de gym, not a single **** was given om koningsday :cool:

Terug
Naar boven