Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nieuwe judo-gym 200m van hier, oude liftmaatje is lid en daagde me uit(blauwe band), heb hem 2 keer gesubmit voor ogen van sensei(rnc en armbar) die erna zat te schaterlachen.

115€ per jaar, doen of niet?

Ja. En als je de sensei hebt verslagen je lidmaatschap opzeggen

Ja. En als je de sensei hebt verslagen je lidmaatschap opzeggen

Die kerel wist niks van mn vechtsportverleden en weegt maar +-80kg. Heb het hem ook niet gezegd en hij snapte er niks van, hij zei letterlijk na armbar op zn knieen "Wtf is dit voor bullshit". Dat + die blik gingen ik en sensei op stuk.

De sensei is 3de dan. Denk niet dat ik hem zo snel pak, en hij had het volgens mij ook direct door :D.

Die kerel wist niks van mn vechtsportverleden en weegt maar +-80kg. Heb het hem ook niet gezegd en hij snapte er niks van, hij zei letterlijk na armbar op zn knieen "Wtf is dit voor bullshit". Dat + die blik gingen ik en sensei op stuk.

De sensei is 3de dan. Denk niet dat ik hem zo snel pak, en hij had het volgens mij ook direct door :D.

Wie zijn er dan eerste en tweede?

huehuehuehue

• Like
Waarderingen: mat

Wat is je vechtsportverleden dan?

Wat is je vechtsportverleden dan?

Ik ben 5de graad zwarte band Bullshitto.

(paar jaar boksen, 2 jaar MT, paar jaar on/off MMA, portier)

---------- Toegevoegd om 02:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:32 ----------

Wie zijn er dan eerste en tweede?

huehuehuehue

judo-kyu.jpg

Laatst bewerkt:
En de 11e dan?

Kerel die beetje leip ging gebaren nadat we hem rechts over busbaan inhaalde :roflol:

Nieuwe judo-gym 200m van hier, oude liftmaatje is lid en daagde me uit(blauwe band), heb hem 2 keer gesubmit voor ogen van sensei(rnc en armbar) die erna zat te schaterlachen.

115€ per jaar, doen of niet?

Als jouw sensei je echt wil hebben dan heeft hij er vast wel meer dan 115 euro per jaar voor over.

Gisteren weer in audi rs5 van maat gereden. De t*ring wat een power zit er toch in. Vanaf 0 zit je echt zo op de 200 :o :o dik in je stoel gedrukt ook haha

Vanavond foute party van Q music, not sure if ''maakt dag goed'' of ''verpest dag''.
Al met al, lekker uit en er is tenminste ook een zaal open met house :D

Was super! Vrij weinig echt foute muziek, wel veel dance en hardstyle dus dat was zeker leuk :)

Terug
Naar boven