XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • :)





    Heerlijk, dikke wagen.







    veel kcal verbrand?


    Ja :') geen idee hoeveel, waren er toch wel 5 uur ofzo

    Edit; heb trouwens ook wel aardig wat kcal binnengekregen :p (aan drinken).
     
    Laatst bewerkt:
    ook pathologische leugenaars hebben zo hun dosis aandacht nodig...
    en maak van dat woord ook maar juist ;)

    :roflol: Upload filmpje wel hoor, was verder niet heel boeiend kwa gedragingen op de weg. Toch maar 1.5 liter motortje en regen :o
     
    Waarom ga je dat filmen dan? Got no life?
     
    Deliverd die een keer zit die in een golf.. DELIVER DAN GVD IN JE FERRARI HE k*t VERWENDE SNOL!
    Wat een kinderstem trouwens, je mag op jouw leeftijd toch helemaal niet rijden? en dan die k*t harde stijl nog gvd....
     
    Deliverd die een keer zit die in een golf.. DELIVER DAN GVD IN JE FERRARI HE k*t VERWENDE SNOL!
    Wat een kinderstem trouwens, je mag op jouw leeftijd toch helemaal niet rijden? en dan die k*t harde stijl nog gvd....

    Dat kereltje dat loopt te schreeuwen is 18 :roflol:

    En het was een yaris t sport, moesten ergens tussen door wat hier mee wel lukte maar met de rs6 van een vriend niet.
     
    Dat kereltje dat loopt te schreeuwen is 18 :roflol:

    En het was een yaris t sport, moesten ergens tussen door wat hier mee wel lukte maar met de rs6 van een vriend niet.
    hjb 18 ga weg man! mijn neefje van 12 heeft een zwaardere stem dan hem! En wrm ging je die faggot niet achterna?

    Sws t niveau van de gespreksstof was erg laag.. met als episch dieptepunt *mastermoviestem*JE MOEDER
     
    hjb 18 ga weg man! mijn neefje van 12 heeft een zwaardere stem dan hem! En wrm ging je die faggot niet achterna?

    Sws t niveau van de gespreksstof was erg laag.. met als episch dieptepunt *mastermoviestem*JE MOEDER

    Omdat ik liever de confrontatie vermeid en liever niet had dat de politie de auto zou doorzoeken :roflol:

    Niet dat ik illegale zooi had maar volgens mij wordt de bestuurder meestal als eigenaar aangerekend.
     
    'Charmante' jongedame.. :roflol:

    Misschien handig om het filmpje 'unlisted' te zetten op YT
     
    Leuk filmpje Xzizi ! Keep it up ;)
    Karma omdat je delivered bro !
    Wel een aparte Bugatti of Ferrari trouwens :)
     
    Dat kereltje dat loopt te schreeuwen is 18 :roflol:

    En het was een yaris t sport, moesten ergens tussen door wat hier mee wel lukte maar met de rs6 van een vriend niet.

    Kereltje? ik dacht dat het weer zo'n minderjarig meiske was :o

    zeker gezien je zinnetje over eerdere zaken die wel filmwaardig waren...
    wist niet dat je van twee walletjes snoepte
     
    Maar even serieus, wat vinden de ouders van dat meisje er eigenlijk van dat ze met jongens van 10 jaar ouder om gaat ?
     
    Waarom zou je daar in godsnaam over opscheppen ?
     
    Maar even serieus, wat vinden de ouders van dat meisje er eigenlijk van dat ze met jongens van 10 jaar ouder om gaat ?

    Denk dat die ouders zelf ook groot leeftijdsverschil hebben
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven