Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • De waarheid?
    Je postte 2 gifs? Waar zit ergens ''de waarheid'' in verstopt?
    Ik wil gewoon geen gekloot in mijn log en aangezien ik er vanuit ga dat jij gaat kloten (en je dat dus ook deed door random 2 gifs erin te plaatsen ipv het on-topic te houden) hoef ik je er niet in te hebben.
    Zoals ik al zei; je bent daar niet welkom :)

    Of kan jij niet tegen de waarheid en testte je het even uit of je nou écht niet welkom was?

    Hou je bek.
     
    Er zijn zoveel dingen die mn dag goed maken:o

    Maar vooral dat mn cut zo lekker verloopt..
     
    Maak je niet druk. Ik ben ook uit haar log verbannen en weet niet eens waarvoor.
     
    Ray weer eens gereport voor een kaart



    [Link niet meer beschikbaar]
     
    :roflol:



    Nee ray, ik report alleen jou

    en vervelende mensen in mijn log

    Toevallig heb ik morgen een ''vergadering :o'' met Skyblazer, we zullen het uitsluitend over je gedrag hebben.
    Dit kan zo niet langer, we maken ons zorgen om je.
     
    Dat het jou nog lukt tijd vrij te maken voor vergaderingen met al die high rep squats met 170kg die je meot doen Hoody.

    restecp
     
    Toevallig heb ik morgen een ''vergadering :o'' met Skyblazer, we zullen het uitsluitend over je gedrag hebben.
    Dit kan zo niet langer, we maken ons zorgen om je.

    Goedzo, we weten allebei dat dat goed is voor je, en niet alleen voor jou, maar vooral ook voor jou..
    goed dat jullie eens gaan ''praten'' met elkaar.

    Dankje, ik voel me weer op en top vrouw met me hooggehakte hakken :o
     
    hell wat wij ooit allemaal in PB besproken hebben, dat is allemaal gelogen toch ??
    srs...
     
    hell wat wij ooit allemaal in PB besproken hebben, dat is allemaal gelogen toch ??
    srs...

    Serieus?

    Nee, was allemaal waarheid.

    Maar dat had ik al gezegd :) En ik had ook gezegd dat het privé bleef en ook dat is niet gelogen.
    Hopelijk van jou kant ook niet ;)
     
    Goedzo, we weten allebei dat dat goed is voor je, en niet alleen voor jou, maar vooral ook voor jou..
    goed dat jullie eens gaan ''praten'' met elkaar.

    Dankje, ik voel me weer op en top vrouw met me hooggehakte hakken :o

    Zo te zien zitten we voor het eerst sinds maanden weer op 1 lijn (en dat moet natuurlijk niet).
     
    hell93 vervuil dit topic eens niet met jouw onzin! Geef haar een topicban of zo...
     
    Idd ik wil weten wat mijn DBB broeders en zusters allemaal voor leuke dingen gedaan hebben vandaag niet wat voor ruzies er allemaal gaande zijn (dit wil ik ook weten, maar in een ander topic).
     
    Back
    Naar boven