XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

hap hap hap :roflol:

u bent altijd heel lief tegen mij en andere dbb´ers hoor :D

ik ben geen puber (wat heb ik een hekel aan dat woord zeg :mad:) hoor, ik ben een student! :D
Oké student-adolescent :D:D
Ik mag hopen dat je niet bij mij in de collegebanken zit: wordt strafpunten meneer!
 
Oké student-adolescent :D:D
Ik mag hopen dat je niet bij mij in de collegebanken zit: wordt strafpunten meneer!

Nee gelukkig studeer ik niet in Limburg :roflol:

heuehuehuehehue

grapje, ik zou graag van zo´n coele crossfit mama willen leren hoor. Mijn docenten liften niet eens :eek:
 
Ik wil ook graag een lerares die squat, dan heb ik tenminste is keer een mooi uitzicht in de les. Nog een reden om vaker op te gaan letten. :roflol:
 
Nee gelukkig studeer ik niet in Limburg :roflol:

heuehuehuehehue

grapje, ik zou graag van zo´n coele crossfit mama willen leren hoor. Mijn docenten liften niet eens :eek:

ik werk ook niet in Limburg ;)

maar mijn studenten zouden geen coel schrijven, dus het is toch elders :P
 
12 uur na mijn laatste sigaret, en ik begin de ontwenningsverschijnselen wel te voelen. Maar Vulpes Inculta geeft zich niet zomaar gewonnen! :cool:
 
Mun vriendin geslaagd voor der HBO studie :D
 
de keuken is voor de mannen!
Lul niet, het eten is voor de mannen. Jouw man geeft je overduidelijk teveel vrijheid, wordt tijd dat je weer terug je keuken induikt potverdomme nog aan toe. Verbetarisering van de maatschappij.

en strict genomen, geef ik geen les
Mooi, zo zie ik kook'les' in principe ook niet.
 
Lul niet, het eten is voor de mannen. Jouw man geeft je overduidelijk teveel vrijheid, wordt tijd dat je weer terug je keuken induikt potverdomme nog aan toe. Verbetarisering van de maatschappij.


Mooi, zo zie ik kook'les' in principe ook niet.
niets mis met alpha boven alpha :eyebrow:
 
niets mis met alpha boven alpha :eyebrow:
Beta boven beta. Jouw man is gewoon een enorm beta, en jij bent wat minder beta. Ik hoop dat je dit hebt gepost vanuit je keuken..?
 
Beta boven beta. Jouw man is gewoon een enorm beta, en jij bent wat minder beta. Ik hoop dat je dit hebt gepost vanuit je keuken..?
yups, ik deed net de taart uit de oven om te luchten, de kippetjes kunnen er nu in zodat alles mooi geprepped wordt, de grote bak kwark met cocoa bits, ananas en ahornsiroop wordt klaargemaakt en ik zie er nu zo uit:
http://mabelvandendungen.nl/wp-content/uploads/2013/10/mabel_keukenprinses.png

kan het uw goedkeuring verkrijgen weledelgestrenge heer XXL??
 
Ik voel dampende passie! Wanneer krijgen we van GetXXL een PUA log met zijn laatste DBB verovering? ;)


Voor iedereen over me heen valt, not srs.
Women in the kitchen! o/
 
Laatst bewerkt:
OT: Ik heb eiiiindddddelijk vakantie! Echt net pas klaar met werken, maar de komende 3 dagen + het weekend heb ik VRIJ! Ik ben effe nergens voor thuis, en ga 100% doen wat ik wil voor de komende paar dagen. Tijd voor wat rust en ontspanning :D
 
Back
Naar boven