Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Waarschijnlijk niet want vrouwen moeten gewoon hun bek houden denk ik :(
Wowowow, jij snapt dingen.

OT: Ik heb eiiiindddddelijk vakantie! Echt net pas klaar met werken, maar de komende 3 dagen + het weekend heb ik VRIJ! Ik ben effe nergens voor thuis, en ga 100% doen wat ik wil voor de komende paar dagen. Tijd voor wat rust en ontspanning :D
Kijk uit dat je je tijd niet gaat verspillen op DBB :roflol:

Bostin Loyds advies aan Jason Genova: Test/tren/t3/clen als eerste kuur, sickening :roflol:
U3qXu7m.jpg

Bostin Loyds advies aan Jason Genova: Test/tren/t3/clen als eerste kuur, sickening :roflol:
U3qXu7m.jpg

Hahaha jason zit al wel langer aan de Skittles hoor :p just sickening

---------- Toegevoegd om 01:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:06 ----------

Ik vind deze ook zo hilarisch xD

2dlpv9y.jpg

---------- Toegevoegd om 01:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:09 ----------

Of deze :roflol: gynoing

2rfpnv6.jpg

hap hap hap :roflol:

u bent altijd heel lief tegen mij en andere dbb´ers hoor :D

ik ben geen puber (wat heb ik een hekel aan dat woord zeg :mad:) hoor, ik ben een student! :D

potverdomme die 'u' :roflol: :roflol:

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

Hahaha jason zit al wel langer aan de Skittles hoor :p just sickening

---------- Toegevoegd om 01:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:06 ----------

Ik vind deze ook zo hilarisch xD

2dlpv9y.jpg

---------- Toegevoegd om 01:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:09 ----------

Of deze :roflol: gynoing

2rfpnv6.jpg

:roflol:

Vandaag begonnen met het anabolic dieet.

Ben benieuwd wat het gaat doen met me :cool:

wat is dat?

zal vast goed zijn aangezien chrisje jou begeleid.

Ja ik vertrouw chrisje volledig.

Eerste 12 dagen max 30 gram carbs per dag.
65/60 % haal je uit vetten ( kaas, worst, vette vis etc) en de rest 35/40 haal je uit eiwitten.

Ja ik vertrouw chrisje volledig.

Eerste 12 dagen max 30 gram carbs per dag.
65/60 % haal je uit vetten ( kaas, worst, vette vis etc) en de rest 35/40 haal je uit eiwitten.

klinkt goed man, jammer dat ik geen professionele begelijder net als jij kan betalu

Nog niks. had eergisteren een paar pagina's werkend maar die doen het niet meer. hopelijk vanavond tijd om mn dag goed te maken

DBB zit vol met nerds mocht je er niet uitkomen.

wil eerst zelf nog even aankloten. Maar heb wel zin in deze site.. Soort van profielen en kalender/verslagen website voor sterkste man waar mensen kunnen aanmelden om wedstrijden aan een kalender toe te voegen, wedstrijd verslagen toevoegen en atleten profielen bijhouden.

Op het moment is zoiets er niet en zou denk wel erg handig zijn om een mooi overzicht te creëren

Kom alleen zwaar tijd tekort, zal vanavond na 10 uur pas tijd voor hebben weer. zelfde geld voor morgen

Veel te veel dingen :engel:

wil eerst zelf nog even aankloten. Maar heb wel zin in deze site.. Soort van profielen en kalender/verslagen website voor sterkste man waar mensen kunnen aanmelden om wedstrijden aan een kalender toe te voegen, wedstrijd verslagen toevoegen en atleten profielen bijhouden.

Op het moment is zoiets er niet en zou denk wel erg handig zijn om een mooi overzicht te creëren

Kom alleen zwaar tijd tekort, zal vanavond na 10 uur pas tijd voor hebben weer. zelfde geld voor morgen
Klinkt leuk. Informatiesystemen zijn doorgaans ook altijd wel goed te doen en vooral een kwestie van tijd. Wanneer moet/wil je het af hebben?

Dat is persoonlijk per persoon he, dat weet je?
Maar vooral individueel per individu.

Terug
Naar boven