- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
kan hoody lekker mee knuffelen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan hoody lekker mee knuffelen
HNNG
Ben alleen niet ver gekomen, door luiheid en door school opdrachten.
Kan ook totaal niks qua design, alleen php, mysql en beetje java
Klinkt leuk. Informatiesystemen zijn doorgaans ook altijd wel goed te doen en vooral een kwestie van tijd. Wanneer moet/wil je het af hebben?
Maar vooral individueel per individu.
Bootstrap is toch louter front-end? Denk dat je een stuk meer tijd wint door een PHP framework te nemen, of tenminste iets van een ORM gaat gebruiken. Meeste PHP frameworks hebben vaak ook HTML helpers ingebouwd die enorm veel werk wegnemen. Javascript leukigheden kun je dan altijd nog makkelijk implementeren met jQuery en jQuery UI.Doe ook gewoon met bootstrap beetje simpel houden. Zou ooit misschien wel beter kunnen
http://www.youtube.com/watch?v=CeHqfyUPu8I
Geil stemmetje @ 1:40. Kan iemand original track vinden..? Dat zou mijn dag goed maken![]()
Vandaag 1408 kcal

net 20x50 squat 2 setjes, all true natty. Snap dat jullie me niet geloven maar hebben helaas geen lepels in huis vandaag.
Gr aron
net 20x50 squat 2 setjes, all true natty. Snap dat jullie me niet geloven maar hebben helaas geen lepels in huis vandaag.
Gr aron

Echt genieten.Damn, liep daarnet naar m'n auto, komt er zo'n halve gare turk of wat snoeihard langs rijden, beetje tof doen en alles. Komt hij iets te wijd uit de bocht en knalt hij met z'n achterwiel op de stoeprand, vervolgens jankt hij vol door zo'n reflectiepaaltje en knalt hij daarna nog twee maal over een stenen rand, waarbij hij de laatste keer echt vol met z'n voorwiel op die rand klaptEcht genieten.