MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ben gaar, kom er net wat door, ik drink nooit meer :P ga nog wat in't zonnetje zitten maar :)

iedereen op het water en aan het bier in de zon en bbq

en ik net mijn benen opgeblazen 50km gefietst gem. snelheid 35 km top 40 km nu kapot op de bank morgen dood van de spierpijn maar voelt wel goed

maar vanavond een lekker biertje drinken mijn lieveling bier een ,, DUVEL ,, met een dikke sigaar erbij

opa
Gaan voor de 25-30 km en terugkomen en zomaar effe 50 km gedaan? Das wel een verschil! Maar lekker hoor.

Maar rookt opa?? Gut.. laat ik dat nu niet verwacht hebben. :o

[Link niet meer beschikbaar]

gvd :roflol: :roflol:

Gaan voor de 25-30 km en terugkomen en zomaar effe 50 km gedaan? Das wel een verschil! Maar lekker hoor.

Maar rookt opa?? Gut.. laat ik dat nu niet verwacht hebben. :o

nee schat ik rook niet maar eigenlijk hoort bij zo.n klasse biertje een lekkere sigaar dus figuurlijk

tja ik ging voor een kortere rit maar had er zo.n lekker tempo in dat ik maar stukje verder ben gegaan zal ik morgen wel voelen he

opa

Eerst harry potter op tv en nu big fish :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ha, gekke oom
uwotm8

3acf1bf213bffcacddfdc77185509b6a.png

fuaarrrk wat een lekker weer

zometeen gaat deze compi uit en gaat deze jongen rustig thuis in de tuin liggen!

Kwark pizza's gebakken, nasi gemaakt, casseine wafels gebakken, zelf pesto gemaakt, pasta/pizza saus gemaakt én de koelkast schoongemaakt. Omg true housewife

maar de vraag is: is je six pack klaar voor de zomer?

Nee de vraag is, is de zomer klaar voor mijn six pack

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Kwark pizza's gebakken, nasi gemaakt, casseine wafels gebakken, zelf pesto gemaakt, pasta/pizza saus gemaakt én de koelkast schoongemaakt. Omg true housewife

Kwark pizza?

Terug
Naar boven