- Waardering
- 796
Kwark pizza's gebakken, nasi gemaakt, casseine wafels gebakken, zelf pesto gemaakt, pasta/pizza saus gemaakt én de koelkast schoongemaakt. Omg true housewife
trouwen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwark pizza's gebakken, nasi gemaakt, casseine wafels gebakken, zelf pesto gemaakt, pasta/pizza saus gemaakt én de koelkast schoongemaakt. Omg true housewife

Niet met je toetsenbord en muis buiten zitten zodat je nog kan gamen op je pc, die binnen staat?
maar de vraag is: is je six pack klaar voor de zomer?
Nee de vraag is, is de zomer klaar voor mijn six pack
---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------
Kwark pizza?
nee ik blijf liever natty
nee, na gister is het tijd om flink te gaan squatten

ik heb nog wel plek voor iemand zoals jijJa als je kwark mengt met speltmeel en wat andere dingen kun je er een pizza bodem van maken
---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ----------
Stats?
bedankt voor de support

Wat is dat baseball toch een saaie sport, ik snap niet waarom die Amerikanen dat zo leuk vinden.
nee voetballen is iets aan wou je zeggen en alle idioten in nederland kijken ernaar.