XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

die "80kg bench":roflol:

half reps of peace en spotter vanaf rep 1, nu weet ik waarom ik zoveel zwakker ben dan iedereen van dbb:roflol:

Mag toch hopen dat deze bench de uitzondering is op de regel, hier op DBB.

Ookal heb een spottend vermoeden van vrede dat het niet zo is.

Kerel die beetje gaat lopen zieken tussen mij & chick en zo denkt haar terug te kunnen winnen :roflol:

Irritante lui ook, toch jammer dat als je iemand betaald om een probleem op te lossen dat ook strafbaar is :roflol:

Achja, was laatst met haar naar schoenen winkel geweest voor nieuwe schoenen en toen had ze ook paar gezien die ze helemaal geweldig vond & goed zaten maar ze had er geen geld voor. Vanmiddag mijn schoenen maar eens ophalen (maat was er niet) pak ik gelijk paar voor haar mee. Rijke tata vs pauper die werkt om te roken.

Kerel die beetje gaat lopen zieken tussen mij & chick en zo denkt haar terug te kunnen winnen :roflol:

Irritante lui ook, toch jammer dat als je iemand betaald om een probleem op te lossen dat ook strafbaar is :roflol:

Achja, was laatst met haar naar schoenen winkel geweest voor nieuwe schoenen en toen had ze ook paar gezien die ze helemaal geweldig vond & goed zaten maar ze had er geen geld voor. Vanmiddag mijn schoenen maar eens ophalen (maat was er niet) pak ik gelijk paar voor haar mee. Rijke tata vs pauper die werkt om te roken.

oke

Lol, ****ing beta.
Voel je je minderwaardig tot haar :o

Hmm lekker cadeautjes kopen, lekker friendzone in komen, hmmmmm lekker !

Chrisjes tip om pindakaas op je buik fe smeren voor abs en de kerel die echt ff bijna intrapte. :roflol:

Leuk verhaal weer van Jasper, ik houd wel van fictie.

Chrisjes tip om pindakaas op je buik fe smeren voor abs en de kerel die echt ff bijna intrapte. :roflol:

Had eens een leraar op MBO die ook wel eens op DBB keek.

Vroeg iemand aan mij hoe hij abs kon krijgen

zegt die leraar heel droog: "Pindakaas op je buik smeren"

hnnnng

Had eens een leraar op MBO die ook wel eens op DBB keek.

Vroeg iemand aan mij hoe hij abs kon krijgen

zegt die leraar heel droog: "Pindakaas op je buik smeren"

hnnnng
Of all the things that never happened, this never happened the most.

Net 20x170 gesquat. Ging nog wel makkelijk

Terug
Naar boven