- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Op school laten inbinden of op stage?
Ik schrik een beetje van de kosten. 50 euro voor het laten inbinden. Mensen lezen het 1x en daarna ligt het ook in de prullenbak.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice Vin.
Vandaag m'n scriptie geprint en ingebonden (x4).
Goeie voels bij, maandag inleveren en af wachten of ik een Go heb.
Ik schrik een beetje van de kosten. 50 euro voor het laten inbinden. Mensen lezen het 1x en daarna ligt het ook in de prullenbak.
Ik had het gewoon in een simpel hoesje gedaanmijn allereerste strict pull-up....
ja lach me maar uit, ik was zo blij als een kind![]()

Thnx.
Wanneer krijg je de uitslag?
zo duurIk had het gewoon in een simpel hoesje gedaan

son print het uit op je stage man
ik heb et in laten binden voor 2,50 per exemplaar, bij zo'n shoppa hier in middelburg

Ja man.
Wat voor hoesje? Zo'n plastic mapje van de hema ofzo![]()
En de andere in een vaag mapje, ook gewoon een simpel ding.Ben ik de enige die dit soort berichtjes leest met de stem van Raj KoothrappaliHi, I am Rahul Rastogi from India. I would like to connect with you to discuss about the possibilities of setting up your OWN offshore development company in India and thereby reducing cost. I am ex-CEO of a company that is 100% subsidiary of Holland based IT company in India.
?Krijg net zo'n berichtje:
Ben ik de enige die dit soort berichtjes leest met de stem van Raj Koothrappali?

Krijg net zo'n berichtje:
Ben ik de enige die dit soort berichtjes leest met de stem van Raj Koothrappali?
Is dat die dude van TBBT? In dat geval: nee, je bent niet de enige.Krijg net zo'n berichtje:

JepIs dat die dude van TBBT? In dat geval: nee, je bent niet de enige.![]()

come on....zelfs ik weet wie dat is...en ja, ik lees dat met diezelfde stem inderdaad

come on....zelfs ik weet wie dat is...en ja, ik lees dat met diezelfde stem inderdaad![]()