AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Krijg net zo'n berichtje:

    Ben ik de enige die dit soort berichtjes leest met de stem van Raj Koothrappali :roflol:?

    me 2

    al heb ik geen idee wie het is, kan me in de context zijn stem wel voorstellen
     
    me 2

    al heb ik geen idee wie het is, kan me in de context zijn stem wel voorstellen

    Het is niet wat je denkt, het is een soort raar engels accent. Niet zo een overdreven indian accent :roflol:
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Sterke gains hier
     
    Lekker getraind en daarna naar het zandsculpturen festival geweest.
     
    they dont even lift



    ouders worden boos en beginnen verwijten te maken etc (je kent het wel).

    zeg dan gort droog: umad brah?

    :roflol:
     
    nog geen glaasje water over tafel gegooid meaantje?

    Waarom heeft dat linkermeiske op Goldbergs foto een panty met een broekje aan?
    (ik snap de panty wel, maar niet dat ze gekozen heeft voor deze vorm van naden....)
     
    nog geen glaasje water over tafel gegooid meaantje?

    Waarom heeft dat linkermeiske op Goldbergs foto een panty met een broekje aan?
    (ik snap de panty wel, maar niet dat ze gekozen heeft voor deze vorm van naden....)

    vanochtend gebeurde dat weer. Maar voordat ik goot schoot ik in de lag, en toen was natuurlijk de ernst van het dreigement meteen weg en daarna niet meer gegoten.

    Mischien dat over een tijdje als je kinderen wat ouders zijn dit ook wel gebeurd Nicky!!
     
    vanochtend gebeurde dat weer. Maar voordat ik goot schoot ik in de lag, en toen was natuurlijk de ernst van het dreigement meteen weg en daarna niet meer gegoten.

    Mischien dat over een tijdje als je kinderen wat ouders zijn dit ook wel gebeurd Nicky!!

    juist dit, je beschrijft precies kleutergedrag :p (ook in kleutertaal)
     
    ik heb het leven uitgespeeld
     
    Back
    Naar boven