telefoon kwijt geraakt. Krijg ik vervolgens een bericht dat ie gevonden is en ik hem kan ophalen.![]()
mn zus gaat de 30 dagen abs challenge doenveel succes en verwacht weinig
![]()
Omfg, zoveel wijven die die challenge doen, wtf is wrong with them

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
telefoon kwijt geraakt. Krijg ik vervolgens een bericht dat ie gevonden is en ik hem kan ophalen.![]()
![]()

Omfg, zoveel wijven die die challenge doen, wtf is wrong with them![]()
![]()

Zo richting maten voor wierie en voetbal. Wordt een mooi avondje.
noem je mn zus nou een wijf?!?!?
veel mensen willen natuurlijk goed uitzien deze zomer. Vind het programma maar niets

Niks tegen je zus, maar ik noem bijna elke vrouw een wijf
Zoals ik bijna elke man ook 'gast' noem oid..
nja..de ''zoveel daagse ab challenge'' vind ik onzin, ga gewoon normaal trainen
Maargoed, dat is niet voor iedereen weggelegd (niks tegen je zus, nogmaals)
Lekker met z'n allen elkaars haar doen en voetballen?
vind het ook grappig. Mn zus is erg slim maar toch weten dat soort mensen niet dat iets als de 30 dagen abs challange dom is. Zoveel mensen weten gewoon niets van fitness ook al zijn ze goed opgeleid

Morgen in gesprek met director van de application development afdeling waar ik aan het afstuderen ben voor een baan. So excitin' heb nog nooit gesolliciteerd of zo'n gesprek gehad.
Morgen in gesprek met director van de application development afdeling waar ik aan het afstuderen ben voor een baan. So excitin' heb nog nooit gesolliciteerd of zo'n gesprek gehad.
ik heb x gehad dat iemand bij gesprek zei achteraf dat ik minder ferme handdruk moest geven in het vervolg
verkapt ik ben tantoe sterk in onderarmen postterwijl ik dit niet ben
Diegene was gewoon een ecto die bang van je was.
Volgende keer klap in het gezicht met je ferme hand(druk)