AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

noem je mn zus nou een wijf?!?!?

veel mensen willen natuurlijk goed uitzien deze zomer. Vind het programma maar niets

Niks tegen je zus, maar ik noem bijna elke vrouw een wijf :x
Zoals ik bijna elke man ook 'gast' noem oid..

nja..de ''zoveel daagse ab challenge'' vind ik onzin, ga gewoon normaal trainen :D
Maargoed, dat is niet voor iedereen weggelegd (niks tegen je zus, nogmaals)

Niks tegen je zus, maar ik noem bijna elke vrouw een wijf :x
Zoals ik bijna elke man ook 'gast' noem oid..

nja..de ''zoveel daagse ab challenge'' vind ik onzin, ga gewoon normaal trainen :D
Maargoed, dat is niet voor iedereen weggelegd (niks tegen je zus, nogmaals)

vind het ook grappig. Mn zus is erg slim maar toch weten dat soort mensen niet dat iets als de 30 dagen abs challange dom is. Zoveel mensen weten gewoon niets van fitness ook al zijn ze goed opgeleid

Lekker met z'n allen elkaars haar doen en voetballen?
6fe.jpg

vind het ook grappig. Mn zus is erg slim maar toch weten dat soort mensen niet dat iets als de 30 dagen abs challange dom is. Zoveel mensen weten gewoon niets van fitness ook al zijn ze goed opgeleid

Het is toch een aparte tak van, nja levenstijl denk ik, ik wist er eerst ook niks van.
Sommige hoog opgeleide mensen zijn zo fatsig als wat, die weten ook niet beter blijkbaar ;)

Morgen in gesprek met director van de application development afdeling waar ik aan het afstuderen ben voor een baan. So excitin' heb nog nooit gesolliciteerd of zo'n gesprek gehad.

Morgen in gesprek met director van de application development afdeling waar ik aan het afstuderen ben voor een baan. So excitin' heb nog nooit gesolliciteerd of zo'n gesprek gehad.

OOo dan hoef ik je geen succes te wensen, dat kan jij wel...

Pomp je wel evn je biceps op van te voren

ik heb x gehad dat iemand bij gesprek zei achteraf dat ik minder ferme handdruk moest geven in het vervolg

verkapt ik ben tantoe sterk in onderarmen post
terwijl ik dit niet ben

ik heb x gehad dat iemand bij gesprek zei achteraf dat ik minder ferme handdruk moest geven in het vervolg

verkapt ik ben tantoe sterk in onderarmen post
terwijl ik dit niet ben

Diegene was gewoon een ecto die bang van je was.
Volgende keer klap in het gezicht met je ferme hand(druk)

Terug
Naar boven