XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

a13.jpg

net liet een jongen me een soort deadlift achtig iets zien maar dan met de stang tussen je benen, hoe heet dat? Je staat zeg maar met je ene been aan de linkerkant en je andere been aan de rechterkant.

net liet een jongen me een soort deadlift achtig iets zien maar dan met de stang tussen je benen, hoe heet dat? Je staat zeg maar met je ene been aan de linkerkant en je andere been aan de rechterkant.

met een hele snelle beweging heet het ''de castratie''

Verse ansjovis eten en Giro d' Italia kijken! Mooi leven. :cool:

:roflol: @getXXL

zoek nog vrouwelijke kandidaten met een harde trap voor men nieuwe hobby ballbusting, dus liefst sterke gespierde benen

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

man man man man man

man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man

Yeah! Vanavond poolparty :D

gisteren sms van mijn vorige baas waar ik 25 jaar heb gewerkt en nu na een uitstapje van een half jaar bij een andere werkgever vanmorgen in gesprek gegaan en we zijn eruit gekomen ik kom terug met mooie regelingen

waaronder goede financiele vergoeding .. nwe auto ... nwe mobiel .... nwe gereedschap .. en nwe personeel onder mij waarbij ik deze moet opleiden ..

dus dat maakt mijn dag goed en ook de rest van het jaar

gr. opa

Terug
Naar boven