Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

gisteren sms van mijn vorige baas waar ik 25 jaar heb gewerkt en nu na een uitstapje van een half jaar bij een andere werkgever vanmorgen in gesprek gegaan en we zijn eruit gekomen ik kom terug met mooie regelingen

waaronder goede financiele vergoeding .. nwe auto ... nwe mobiel .... nwe gereedschap .. en nwe personeel onder mij waarbij ik deze moet opleiden ..

dus dat maakt mijn dag goed en ook de rest van het jaar

gr. opa

nwe is dat een merk

gisteren sms van mijn vorige baas waar ik 25 jaar heb gewerkt en nu na een uitstapje van een half jaar bij een andere werkgever vanmorgen in gesprek gegaan en we zijn eruit gekomen ik kom terug met mooie regelingen

waaronder goede financiele vergoeding .. nwe auto ... nwe mobiel .... nwe gereedschap .. en nwe personeel onder mij waarbij ik deze moet opleiden ..

gr. opa
Is je "vrouw" weer met hem gaan "praten"?

Zo richting maten voor wierie en voetbal. Wordt een mooi avondje.

vanavond voor 3de keer op rij naar een disco, maakt men nachtje goed, thuis zitten is ook maar niets dus...

gr. opa

Gefeliciteerd ouwe :D Zie je wel dat je door positief te denken meer bereikt? ;)

Congrats Opa! super voor je!

OT. Lekkere training gehad. Wederom heerlijk te merken dat na de training de pijn toch wat afneemt. :)

Nagenieten van emporium awesome gruwelijk bruut heerlijk en lekker tegelijk.

Goede leg workout, refeed, zonnetje schijnt, brinta taart in de oven

Alleen dat hoofd al..
nee dank Je wel........

Congrats Opa! super voor je!

OT. Lekkere training gehad. Wederom heerlijk te merken dat na de training de pijn toch wat afneemt. :)

dank je vriendin ben benieuwd of jou verrassing morgen binnenkomt ????

en ondanks het vele eten een goede training hoor

greets grandpa

Morgen naar nieuwe opdrachtgever, toeval bestaat dat ik dagje mee ga met een afdeling vol met vrouwen. Lawl.

telefoon kwijt geraakt. Krijg ik vervolgens een bericht dat ie gevonden is en ik hem kan ophalen. :D :D

mn zus gaat de 30 dagen abs challenge doen :roflol: veel succes en verwacht weinig :roflol:

Terug
Naar boven