AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

hoe weet jij dat nou weer broeder? Ben jij ook 015 boy?

Gezellig vandaag wat gedronken met Hell93 op het terrasje, daarna bij mij thuis samen filmpje gekeken.
Binnenkort weer mop x

zit in mijn map overige berichten op facebook te kijken, kom ik dit tegen

He Aron,

Wij zijn een castingbureau in Amsterdam en zijn momenteel bezig met een casting voor een commercial voor een supermarktketen in Zwitserland. We zoeken daarvoor iemand die erg lang en erg gespierd is als pizzabakker. Toen kwam ik bij jou uit via de FaceBook groep: Krachtsport Maasbree. Lijkt jou dit leuk, laat mij dat dan even weten met je telefoonnummer, dan kunnen we later vanmiddag contact met je opnemen en je vragen of je beschikbaar bent op de castingdagen en draaidagen.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Margot
John Doornik Casting

:roflol: :roflol:

die vertaling is toch niet serieus :roflol:
dat geloof ik niet

Dat het grootste k*twijf uit mijn jaar voorstelt om gezellig met de hele groep het jaar af te sluiten en dat ik een lekker gemeen doch beleefd mailtje terug heb kunnen sturen. Doet me echt goed.

Dat het grootste k*twijf uit mijn jaar voorstelt om gezellig met de hele groep het jaar af te sluiten en dat ik een lekker gemeen doch beleefd mailtje terug heb kunnen sturen. Doet me echt goed.

ze heeft je jimmies blijkbaar wel behoorlijk kunnen rustlen:o

shh, geen tranen, enkel dromen:aai:

3x125 1x 130 1x135kg( pr) BP zonder dat spotter ook maar in de buurt van de stang kwam!

Terug
Naar boven