AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Beoordeling 'goed' voor moot court (soort oefenrechtbank) is ook weer binnen. Mooooooi.

feli, netjes.

pfft kan je naam ook echt niet lezen, lees iedere keer Godofass....
(joh, dat was vast helemaal niet de bedoeling :S)
Thanks! En jij bent serieus de tweede in iets van zeven jaar tijd die ik dat hoor zeggen haha. En het is inderdaad niet de bedoeling, de Goðafoss is een waterval in IJsland dus daar is m'n nickname vandaan. :p

Ging dat mede over de vraag of er wel of niet een arbeidsovereenkomst was? Mssn zeg ik wat doms maar meen zoiets te herinneren.
Mja, 'k moest inderdaad bepleiten dat er wel degelijk sprake van een arbeidsovereenkomst was.

Ja man, eitje haha. Op de considerans na dat 'partijen uitdrukkelijk niet de totstandkoming van een arbeidsovereenkomst beoogden' was vrijwel alles in m'n voordeel.

Ja weet niet meer wat vereisten precies zijn maar één ervan is zeggenschap toch? Bevoegdheid tot instructies. Bepaalde tijd waarschijnlijk ook..

Maar zal er wssn niet echt omgegaan zijn wie er wint maar meer hoe je praat en hoe je je zelf staande houdt. Kreeg je ook vragen van rechters? Ik kreeg best wel k*t vragen toen :o

Ja weet niet meer wat vereisten precies zijn maar één ervan is zeggenschap toch? Bevoegdheid tot instructies. Bepaalde tijd waarschijnlijk ook..

Maar zal er wssn niet echt omgegaan zijn wie er wint maar meer hoe je praat en hoe je je zelf staande houdt. Kreeg je ook vragen van rechters? Ik kreeg best wel k*t vragen toen :o
Handvaten van Groen/Schoevers en daarin art. 7:610 BW verwerken. Zeggenschap valt inderdaad onder het derde handvat van Groen/Schoevers (evidente gezagsverhouding).

Ik heb serieus nul vragen gehad. Sommige mensen kregen er meer dan vijf, maar blijkbaar was m'n verhaal vrij duidelijk en overtuigend haha.

https://www.youtube.com/watch?v=kNPcxp2sMQQ

Pfff duurde lang bij immigratie op skiphol zeg... heel mn paspoort inscannen en onderzoeken offie wel echt is, kijken of mn stempels wel legit zijn, vragen waar ik ben geweest pfff moeilijke mensen G! Gelukkig is het wel een beetje rustig terug komen met dit weer :D

Nu maar weer een sportschool zoeken want ben wel 14kg afgevallen :(

hoe was het in syrie dipshit?

Yo rechtenpraat.
Inb4 kelderluik-arrest.

Of er hebben zich vandaag veel trolls aangemeld, of er worden gewoon debiele topics geopend vandaag. In ieder geval heeft het mijn dag weer goed gemaakt.

[/COLOR]
Heb op fb een feministische openbare groep gevonden met allemaal draken :roflol:
Mss een ideetje om daar eens wat meningen te gaan wisselen aka trollen ??

http://www.facebook.com/groups/nietinmijnpretpark/?fref=nf

Op Summer Breeze vorig jaar liep er een meisje rond die ipv een topje aan te doen ductape rond haar borsten had gekleefd. later die dag zag ik haar crowdsurfen en plots trokken enkele mensen haar tape eraf en draaiden haar om zodat ze aan haar borsten konden zitten.
Ik was in companie van mensen die vonden dat ze er om vroeg en ik was nog nooit zo geshockeerd, beide door mijn vrienden en dit te zien gebeuren. Ik dacht dat't een enkel voorval was.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

edit:
Noem je een vrouwelijke advocaat een raadsman of raadsvrouw?
Fascinerende kwestie.. ik probeer altijd politiek-filosofisch-gender correct te wezen. Maar ik vind 'raadsman' toch iets minder 'male' klinkend dan 'raadsheer'.
Trouwens, misschien moeten we voor titels die het woord man/heer in zich dragen gewoon een revolutie doen en een nieuw woord uitvinden?
Want hoe je 't ook draait of keert.. als een vrouw een 'raadsheer' is, wordt daarmee nog altijd geïnsinueerd dat het mannelijke daar de norm is.

:roflol:

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven