MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Brahs ik kan een iphone 5c goedkoop kopen maar hij is groen. Groen vind ik echt een k*t kleur dus vroeg ik me af of je dat kan laten kleuren? (heb weinig verstand van dit soort dingen)
Of zijn er hoesjes waardoor je het groen niet meer ziet? Volgens mij zie je het altijd wel nog dat ie groen is aan de camera en geluidsknoppen als je er een hoesje over doet.

Karma voor goede antwoorden +++

Ik zou dat ding niet eens kopen als ik jou was. Volgens mij is ie van plastic zelfs... een iPhone van plastic...
Ik heb niks met Apple, maar die dingen zijn wel het ergste wat ze ooit geproduceerd hebben.

Gisterenmiddag kreeg ik een blue screen en mijn pc begon al kuren te vertonen (liep soms vast) en de ventilator van de graka moest heel hard blazen bij minimale inspanning (lag een dikke laag stof op het koelblokje). Gisterenavond van 20:30 tot 03:15 bezig geweest met back-uppen (ong 350 gb) en Windows 7 er opnieuw op met alle drivers/ programma's/ alles terug zetten enz. Vandaag ook nog even bezig geweest (ook de kast van binnen schoon gemaakt) en hij gaat weer als een trein, feels good :cool:

Ik ben er net achter gekomen dat ik de komende week alleen maar halve schooldagen heb. Ik weet nu alleen niet meer wat ik met mijn extra vrije tijd aan moet...

Ligt eraan wat je doelen zijn ?

2x voorbij een controle gereden en mogen doorrijden :D

Net terug uit Velp. Ik zit propvol :o Heb me volgevreten als een malle. Met als hoogtepunt de desserts waar ik de hele avond al naar uitkeek. Ik wilde nog zo veel meer maar mn lichaam kon het niet aan. Gok dat de suikerhigh zo wel inkickt.

Serieus. ABC, beste idee ooit.

2x voorbij een controle gereden en mogen doorrijden :D
En dat met u hoofd :D
Net terug uit Velp. Ik zit propvol :o Heb me volgevreten als een malle. Met als hoogtepunt de desserts waar ik de hele avond al naar uitkeek. Ik wilde nog zo veel meer maar mn lichaam kon het niet aan. Gok dat de suikerhigh zo wel inkickt.

Serieus. ABC, beste idee ooit.
:) Als je maar lekker (genoten) gegeten heb..

Ik zou dat ding niet eens kopen als ik jou was. Volgens mij is ie van plastic zelfs... een iPhone van plastic...
Ik heb niks met Apple, maar die dingen zijn wel het ergste wat ze ooit geproduceerd hebben.

Ik werkte al altijd met Apple en wil dus liefst weer een iPhone. Koop ze telkens 2e hands, goedkoop omdat ik een gsm nu ook niet zo belangrijk vind dat ik er 600 Euro aan zou hangen. Kan deze 5c voor 250 euro kopen (32gb) , dat is goedkoop, weet dat ie van plastiek is maar denk als ik met Apple wil blijven werken dat ik voor die prijs niks beter kan krijgen.

Ik werkte al altijd met Apple en wil dus liefst weer een iPhone. Koop ze telkens 2e hands, goedkoop omdat ik een gsm nu ook niet zo belangrijk vind dat ik er 600 Euro aan zou hangen. Kan deze 5c voor 250 euro kopen (32gb) , dat is goedkoop, weet dat ie van plastiek is maar denk als ik met Apple wil blijven werken dat ik voor die prijs niks beter kan krijgen.

Dan maar doen, op je vraag heb ik helaas geen antwoord.

Ouders op vakantie dus het rijk voor mijn eigen deze week.

kun je dan niet beter een 4s kopen?

Net mn tentamen cijfer terug voor een vak waarvan ik enkel het eerste college ben geweest, toen dacht: "goh dit klinkt wel logisch, ik blijf wel weg en lees de powerpoints wel ff voor de toets." Nooit die powerpointsw bekeken. 7,2 :D ff lol momentje.

kun je dan niet beter een 4s kopen?

Mijn 4s is net kapot & is jammer om geld uit te geven en dan gewoon weer dezelfde gsm te hebben. Die 5c is dan tenminste nog een vernieuwing. En de nieuwe iOS kan je niet meer op de 4 zetten dus zal wel niet lang duren tegen dat 4s ook outdated is denk ik

Net mn tentamen cijfer terug voor een vak waarvan ik enkel het eerste college ben geweest, toen dacht: "goh dit klinkt wel logisch, ik blijf wel weg en lees de powerpoints wel ff voor de toets." Nooit die powerpointsw bekeken. 7,2 :D ff lol momentje.

Nice. :thumb:

Niet het beste voorbeeld door de lessen te skippen, maar goed... toch een goede prestatie

pretstudie?

Terug
Naar boven