Ot92
Huge Freak
- Waardering
- 1.030
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Meestal kies ik, of naar college of gains maken. deze X schoot gains maken er bij in.
Fixed voor je.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meestal kies ik, of naar college of gains maken. deze X schoot gains maken er bij in.
Mijn 4s is net kapot & is jammer om geld uit te geven en dan gewoon weer dezelfde gsm te hebben. Die 5c is dan tenminste nog een vernieuwing. En de nieuwe iOS kan je niet meer op de 4 zetten dus zal wel niet lang duren tegen dat 4s ook outdated is denk ik
Haha nee valt mee. Gewoon ontzettend logisch vak vond ik. Soms heb je gewoon iets dat je gelijk snapt en blijft hangen.

Oh zo ja inderdaad, dat zou ik ook hebben en ik vind die groene wel leuk eigenlijk! En je kunt toch altijd een cover kopen? Maar volgens mij zou apple de 5c en 4s als 'budget' modellen houden aangezien ze de 5 niet meer maken maar weet niet of dat nu inmiddels veranderd is aangezien de nieuwe er ook wel weer bijna aan zou komen

En je race autotjes?

wat heb je onderzocht?
ik heb ook een groot bot dat moet worden onderzocht

En je race autotjes?
---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------
Meen je niet heb je die in grond van je tuin gevonden? Heb je al een archeoloog gebeld?
Ik heb 2 extra rust dagen genomen,