Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mijn 4s is net kapot & is jammer om geld uit te geven en dan gewoon weer dezelfde gsm te hebben. Die 5c is dan tenminste nog een vernieuwing. En de nieuwe iOS kan je niet meer op de 4 zetten dus zal wel niet lang duren tegen dat 4s ook outdated is denk ik

Oh zo ja inderdaad, dat zou ik ook hebben en ik vind die groene wel leuk eigenlijk! En je kunt toch altijd een cover kopen? Maar volgens mij zou apple de 5c en 4s als 'budget' modellen houden aangezien ze de 5 niet meer maken maar weet niet of dat nu inmiddels veranderd is aangezien de nieuwe er ook wel weer bijna aan zou komen

Haha nee valt mee. Gewoon ontzettend logisch vak vond ik. Soms heb je gewoon iets dat je gelijk snapt en blijft hangen.

Dacht dat zoiets alleen op de basisschool gebeurde bij rekenen en dergelijke :(
Mijn tentamenweek begint morgen.

Oh zo ja inderdaad, dat zou ik ook hebben en ik vind die groene wel leuk eigenlijk! En je kunt toch altijd een cover kopen? Maar volgens mij zou apple de 5c en 4s als 'budget' modellen houden aangezien ze de 5 niet meer maken maar weet niet of dat nu inmiddels veranderd is aangezien de nieuwe er ook wel weer bijna aan zou komen

Ga idd een cover kopen denk ik, weinig keus. Voor een vrouw is die groene idd leuk maar om als man met zo'n groene gsm te lopen vind ik een beetje gay :o

Miami wordt gwoooon verkracht :roflol:

aantal dingen:

- een 7 voor me bisl toets.
- ouders die 3.5 week weggaan woensdag.
- postnl die ook op maandag bezorgd.
- woensdag om 4 uur klaar op school ipv half 10.
- zondag alles inleveren van school en dan klaar -> P behaald.

Goed weekend gehad was gezellig leuk feestje gezellig

Jeej een 7 voor mijn onderzoek!

jeej

jeej

oei

En je race autotjes? :(

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Meen je niet heb je die in grond van je tuin gevonden? Heb je al een archeoloog gebeld?

wow zo´n onwetende

Terug
Naar boven